marlies ,esther en arno
ik weet zeker dat dit zeer op prijs wordt gesteld bij de mensen,
nu de rest nog,
ik weet jullie in ieder geval te vinden,
groetjes roos
Er zijn nog 3 webwinkels gevolgd, dat mag ook wel gezegd worden. Ik heb vanavond 200 advertenties op marktplaats bekeken, maar 3 grote webwinkels hebben respectievelijk 5, 4 en 3 advertenties geplaatst. Dat ze hier niet reageren, kan ik heel goed begrijpen, er is nu een topic verwijderd door de beheerster, helaas. Want daar bleek wederom uit, dat er gewoon voor sommige mensen geen discussie mogelijk is. En ook werden berichten gewoon helemaal verkeerd gelezen, of men wilde deze niet goed lezen. Wederom weer een heel naar gevoel bij het verwijderde topic, dat er iets persoonlijk aan de hand is.
Heel onvriendelijk helaas, en ik vind dat als je ziet dat ook webwinkels die hier niet meer reageren, zich aanpassen, dat je dat mag vermelden. Dat is wel zo eerlijk, en het zijn de webwinkels uit Raalte, Budel en Uitgeest. Hen maak ik dus ook mijn complimenten, en ik heb geen favorieten, hoor. Ik koop bij veel webwinkels, mijn naam zal best bekend zijn. En als de koop en levering goed verloopt, dan blijf ik dat ook doen. Maakt me niks uit of ze uit Groningen, Overijssel, Utrecht of Brabant komen, iedereen krijgt bij mij een kans.
Ze werken er allemaal hard voor, en ik ben er blij mee, met webwinkels, net zoals mensen die workshopjes delen.
groeten
Sylvia
Fijn dat je even reageert Sylvia, het mag zeker even vermeld worden, dat er meerdere webwinkels hier in meegaan. Super.
Het is ook zeker nooit de bedoeling geweest, om die in een kwaad daglicht te stellen, integendeel. Ook ik en vele forumleden bestellen bij de webwinkels.
Ik heb de huisregels er nog eens op na gelezen en er is geen enkele geldige reden
te benoemen, waarom het topic verwijderd is.
Of het moet zo zijn, dat er na mijn laatste antwoord, schandalige dingen gezegd zijn. Helaas heb ik niet de gelegenheid gehad om die te bekijken.
Ook ik krijg sterk de indruk dat het iets persoonlijks is. Mijns inziens getuigt dat niet van professionaliteit.
Ik heb ook even in een mail om opheldering gevraagd maar helaas nog geen antwoord mogen ontvangen.
En nu maar hopen, dat dit antwoord ook niet verwijderd wordt.
Groetjes
Anja
Inmiddels blijkt dat ik geen bericht meer kan plaatsen, ook niet nadat ik ingelogd ben. Deze melding krijg ik binnen:
Berichten plaatsen is niet mogelijk in verband met uw IP-adres, de ingevoerde naam, of het ingevoerde emailadres.
Ik heb 2 keer gechecked, hier klopt alles
Waarschijnlijk ben ik gelijk in de BAN gegaan.
Ik zal dus vragen of iemand anders dit bericht wil plaatsen.
Ik zit hier echt helemaal verbijsterd de laatste ontwikkelingen te volgen, wat is dit om zomaar topics te verwijderen en mensen te bannen? Er is geen onvertogen woord gezegd, er zit nu wel een heel raar luchtje aan dit onderwerp.
Bestaat er in Nederland niet zoiets als vrijheid van meningsuiting, of gelden er op dit prikbord andere regels?
En om dan Anja, die met de beste bedoelingen met een oplossing kwam te verbannen? Te gek voor woorden is het.!!!!!!
Sylvia
Dit bericht is voor Anja, ik hoop dat het haar bereikt.
Ik had na de reactie van Sylvie? op jou initiatief ongeveer dit bericht geplaatst, en meteen daarna werd alles verwijderd.
M.i. geen reden om het te topic te verwijderen, dus ik snap er echt niets van;
Ik vind dit ook echt niet vriendelijk meer hoe er nu wordt gereageerd. En zoals altijd als er een op zich goede discussie wordt begonnen, willen mensen niet lezen wat er staat, maar alleen hun eigen mening geven.
Er wordt een op zich normaal en goed bedacht initiatief door iemand bedacht, maar nu wordt er geschreven dat de ( web ) winkels de particulieren ergens anders heen “swiepen”, dat is dus pertinent niet waar.
Maar er zijn sommigen mensen die alleen wat ze zelf willen, als oplossing willen doorvoeren. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Daar is een discussie niet voor bedoeld, dat is dwingen. En ik kan me voorstellen dat er nu ( web) winkels zijn, die niet meer willen reageren. Ik vind het zo kinderachtig om te schrijven, koop maar niet meer bij hen, dan stopt het wel…….Ik heb net op Marktplaats gekeken, 200 advertenties, en ik heb geteld, één webwinkel met 9, ééntje met 8, éen met 7 en drie met respectievelijk 5, 4 en 3 advertenties! De laatsten hebben misschien zich wel al aangepast, maar voelen geen behoefte om in deze onvriendelijke discussie dat te vermelden, geef ze groot gelijk. Dit is gewoon pesten en ik vind dat als je commentaar hebt op mensen en je ziet verandering en volgens jullie normen verbetering, dat je dan ook zo eerlijk moet zijn om daarop ook te reageren. Maar zo sportief zijn jullie niet, en dat vind ik heel erg oneerlijk!
Groeten
Sylvia.
Hallo dames, ik was degene die dit onderwerp aangeslingerd heeft. Misschien is het beter dat we het onderwerp maar sluiten. Want de laatste reacties maken een discussie niet meer mogelijk. In een discussie mag tegengas gegeven worden en als iemand het niet met je eens is, wil dat niet zeggen dat iemand ‘onaardig’ is.
Bedankt voor jullie meningen en ideeen. Ik vind het fijn dat sommige webshops hier notie van hebben genomen. Tegen de Miniklusser en Dtuch Royalmini zou ik willen zeggen, blijf ook maar plaatsen (met mate) op Marktplaats want nu hebben jullie vrijbaan gegeven aan de shop die de irritatie veroorzaakt. En dat is zeker niet mijn bedoeling geweest.
Laten we gewoon hopen dat zij voortaan ook minder plaatsen. Er zijn klanten die het voor hun opnemen maar in feite hebben zij zichzelf niet geconformeerd aan dit voornemen. De toekomst zal het uitwijzen of deze trouwe klanten gelijk krijgen en ook zij minder zullen plaatsen.
Wat betreft dat Topic dat verwijderd is, heel raar en jammer ook. Kan het misschien zijn dat er een concurrenend poppenhuisforum gepromoot werd? En dat dit de reden is dat de beheerster het heeft verwijderd? Het is maar een theorie.
Zelf vind ik het ook een beetje de omgekeerde wereld van poppenhuisshops om particulieren naar een andere plaats te verwijzen om hun advertenties te plaatsen. Niet onaardig bedoelt, gewoon de mening van een particulier.
Bedankt voor jullie bijdragen aan deze discussie. Goed om te weten dat ik niet alleen sta in deze mening.
Bets
Het topic dat verwijderd is, heeft absoluut niets met concurrentie te maken. Er is alleen een extra mogelijkheid gecreëerd. Verder is mijn uitgangspunt altijd en/en en niet of/of. Oftewel samenwerken en niet tegenwerken.
Iedereen weet dat er een forum is, dus is het niet nodig om dat te promoten. Een ieder is vrij, om daar wel of niet te komen.
Ik heb, zoals ik al eerder zei, absoluut niets tegen webwinkels, ik koop ook bij hen. En ook het forum heeft een topic waar wij (web)winkels neer zetten. Maar ik begrijp ook de ergernis van de mensen, dat als zij eens iets aanbieden, het direct verdwijnt tussen de items van een winkel.
Vandaar dat wij een topic toegevoegd hebben onder reclame en aanverwante zaken. Waar overigens ook de webwinkels staan.
Er is alleen melding gemaakt, dat webwinkels die adverteren tussen de particulieren, verwijderd worden.
Maar ook zij kunnen kenbaar maken dat ze b.v. een leuke aanbieding hebben, alleen dan wel onder het kopje ‘winkels en online winkels’
Sylvia Tot, dank je voor je berichtje. Ik kan gelukkig nog wel alles lezen maar kan geen berichtjes meer plaatsen. Deze gaat dan ook via via.
Groetjes
Anja
groetjes Dini
Anja en Dini,
Ik wil hier even op reageren……
Ik ben van mening dat wat er nu gebeurd pas echt kinderachtig is,en misbruik maken van je positie als beheerder van een site!
We leven in een land van meningsvrijheid!!!!
En als je daarom geband wordt van een site,zegt dat meer over de beheerders dan over de degene die voor hun mening uit durven komen.
Ik vindt het dan ook belachelijk dat jullie geband zijn op deze site,en dat je via via je zelf duidelijk moet gaan maken wat je precies bedoeld hebt.
Nou dan zal ik ook vast geband worden van deze site!
En waarschijnlijk omdat ik hierop mijn mening gegegeven heb!
Nou daar heb ik dan mooi @!#$ aan,laat alleen maar zien hoe bekrompen sommige mensen zijn………….
Groetjes,Marleen
dini schreef:
>
> Het topic dat verwijderd is, heeft absoluut niets met
> concurrentie te maken. Er is alleen een extra mogelijkheid
> gecreëerd. Verder is mijn uitgangspunt altijd en/en en niet
> of/of. Oftewel samenwerken en niet tegenwerken.
>
> Iedereen weet dat er een forum is, dus is het niet nodig om
> dat te promoten. Een ieder is vrij, om daar wel of niet te
> komen.
>
> Ik heb, zoals ik al eerder zei, absoluut niets tegen
> webwinkels, ik koop ook bij hen. En ook het forum heeft een
> topic waar wij (web)winkels neer zetten. Maar ik begrijp ook
> de ergernis van de mensen, dat als zij eens iets aanbieden,
> het direct verdwijnt tussen de items van een winkel.
> Vandaar dat wij een topic toegevoegd hebben onder reclame en
> aanverwante zaken. Waar overigens ook de webwinkels staan.
>
> Er is alleen melding gemaakt, dat webwinkels die adverteren
> tussen de particulieren, verwijderd worden.
> Maar ook zij kunnen kenbaar maken dat ze b.v. een leuke
> aanbieding hebben, alleen dan wel onder het kopje 'winkels en
> online winkels'
>
> Sylvia Tot, dank je voor je berichtje. Ik kan gelukkig nog
> wel alles lezen maar kan geen berichtjes meer plaatsen. Deze
> gaat dan ook via via.
>
> Groetjes
> Anja
> groetjes Dini
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?