Winkels van Markt-pagina af?

• Bets

Even checken of ik alleen deze mening ben toegedaan:

Ik ben als particulier weggejaagd van Markptlaats door de enorme overload aan advertenties van online-winkels. Persoonlijk vind ik het onnodig om 600 advertenties te zien van 1 winkel.

Dus daarom keek ik de laatste tijd op Markt-pagina, verbonden aan deze Poppenhuizen-startpagina. Maar nu staan ook de Miniklusser en Poppenhuisonlie daar weer met advertenties. Het gaat gewoon weer dezelfde kant op.

Terwijl er toch duidelijk staat dat Markt-pagina alleen voor particulieren is. De beheerder mailen heb ik al eerder gedaan, daar krijg je geen reactie op.

Dus nu ben ik eens nieuwsgierig wat anderen daar van vinden. Ben benieuwd of ik reacties krijg.

Groeten, Bets

• ineke

bets gelijk heb ik. ik erger me daar ook aan.zo heb je geen zin meer om te kijken op marktplaats.

misschien een optie als we allemaal een mailtjes sturen naar de beheerder?

gr ineke z

• Clazina

Hallo Bets,

Ik ben het helemaal met je eens. Het grote aantal advertenties van (online)winkels op marktplaats, of waar dan ook, hangt ook mij de keel uit. Daarom kijk ik zelfs niet eens meer. Als ik iets wil bestellen bieden de diverse poppenhuisverzamelsites genoeg websites van winkeliers waar je uitgebreid op de site kunt kijken voor je iets bestelt.

Jammer dat er geen reactie van de beheerder van de site komt. Voor winkeliers geldt namelijk meestal dat zij moeten betalen voor hun advertenties en dat strookt dus met wat er hier gebeurt (gratis adverteren voor particulieren).

Daarnaast kan iedere (online)winkelier op een prikbord aangeven dat er nieuwe items zijn en zijn of haar url doorgeven (wat velen ook doen) en dan is het leuker kijken dan steeds weer een advertentie aan te moeten klikken.

Met jou hoop ik dat hier snel een einde aan komt.

Vriendelijke groet,

Clazina

• hannie

natuurlijk vind ik het ook niet leuk al die advertenties van winkels , er wordt al jaren op prikbord over geklaagt(terecht) maar er gebeurt niets .De bekende winkels

blijven er toch elke dag , met hun advertenties op staan. Hannie

• Sylvia

Hallo Bets,

Ik heb ook mijn bedenkingen daar over, heb ook gemaild met marktplaats, en wel antwoord daar op gekregen.

Zij schreven mij dat er meer klachten waren , en daar een oplossing voor zoeken, maar hoe lang dat duurdt werd niet vermeld.

Ik vind het ook niet gepast dat webwinkels zoveel advertenties zetten, de lol is er gauw af voordat je daar doorheen hebt geworsteld.

Maar dit is mijn mening, hoop dat de webwinkels hier ook lezen dat er meerdere mensen zijn die zich daar aan storen.

Groetjes Sylvia

• sandra

Helemaal mee eens Bep ze moeten daar gewoon mee ophouden.

Als we ze nou allemaal eens gaan negeren en er niets meer bestellen is het denk ik ook zo afgelopen.Ze zullen d,r rommeltje zo wel niet aan de man kunnen brengen en ook natuurlijk lekker geen belasting betalen daar de echte winkeliers de dupe van zijn die dat wel moeten officeel

Sandra

• anoniempje

tja het enige wat je hier aan kunt doen is nimmer bij deze zaken wat kopen.

als ze niks verkopen op die sites wordt dat steeds minder interessant voor ze om al die advertenties er steeds op te zetten.

persoonlijk zal ik ook niks bij ze kopen op de beurzen…..houdt niet van zo zaken doen.

aandacht vragen voor hun webwinkel vind ik logisch maar dat kan ook op een andere manier lijkt mij zo.

hopelijk komt er snel een oplossing hiervoor.

• betsie

ik ben het er ook mee eens, want het is zeer iritant als je op marktplaats bent. inderdaad, gewoon niets bij hun kopen, dan houd het vanzelf op. dit is dom van die winkels want ook zij weten dat men zich er aan ergerd, en dan toch doen, terwijl het niet voor hun bedoeld is . het is toch te gek voor woorden. betsie

• Marlies De MINI Klusser

Ik als webwinkel vindt het eigenlijk ook niet juist maar helaas staan op alle rubrieken winkels en bedrijven die hier hun waar aanbieden.

Ik heb ook met marktplaats contact gehad om een aparte rubriek voor winkels te maken. Maar zolang ze er niets voor vragen zul je dit houden.

Ze hebben nu al een nieuw systeem voor winkeliers admarkt hier moet je wel voor betalen maar je advertenties komen gewoon in jullie rubriek terecht.

Wij hebben een webwinkel en willen graag adverteren maar van mij mogen ze er gerust een aparte rubriek voor maken, dus jullie hebben mijn steun helemaal.

Ik zal ook nog eens bij marktplaats vragen of ze hier iets aan kunnen doen. Ze hebben laatst een vragen lijst rondgestuurd en hier ook vragen over gesteld om winkeliers voor hun advertenties te laten betalen, dat is toch ook niet erg. Dan krijg je vanzelf minder advertenties.

Dus ik zal je mijn advertenties terug laten lopen, maar op pagina markt kan ik ze niet verwijderen helaas.

Groetjes De MINI Klusser

• sam[anita[

misschien is het een oplossing 1 advertentie tezetten met een verwijzing naar de webwinkel in plaats van rijen en rijen spullen te koop aan te bieden die je op die sites allang al gezien hebt?