Winkels van Markt-pagina af?

• sam[anita[

Ik vind ook dat we niet persoonlijk moeten worden. bij de webwinkels waar ik bestel wordt het altijd keurig en snel afgehandeld. En er zijn verschillende webwinkels die het doen op internet, dat kan je al zien aan de foto's die geplaatst worden, het is er niet maar één. Ik kan me ook voorstellen dat ze hun spulletjes willen verkopen en helemaal dat ze wat nieuw binnen gekomen is aan de mensen willen laten weten, maar doe dan, wat al eerder gezegd is, een paar advertenties van de ‘lekker makers’ zodat mensen nieuwschierig worden en naar de site gaan om het verder te bekijken, daar zijn inderdaad geen rijen advertenties voor nodig. En ik moet zeggen, die webwinkel waar eerder over gesproken is, ik denk wel te weten wie daar mee bedoeld worden, verkoopt best spullen die de moeite waard zijn en de enige advertenties die ervoor zorgen dat ik meteen naar die site ga zijn toch echt de ‘lekker makertjes ’ waar ze mee adverteren, die anderen sla ik meteen over. Dus conclusie, plaats een advertentie met iets bijzonders wat mensen nieuwschierig maakt naar meer, zo gaan ze vanzelf wel naar je site, zo is het hoe het bij mij gaat in ieder geval, ik zie de foto, denk heeeee wat is dat? en ga meteen effe neuzen op de site en kom dan een heleboel anders leuks tegen.

• Sylvia Tot

En bij andere mensen dus niet, en waarom moeten we elkaar de wet voor gaan schrijven?

groeten

Sylvia

• Sylvia

We kunnen proberen een oplossing te vinden wat voor een ieder goed werkt, en daarin hoeven we niet met een vinger naar iemand te wijzen.

Laten we het gezamelijk door deze discussie proberen op te lossen.

Er zijn misschien mensen die zich rot geschrokken zijn, niet iedereen is zo snel om te reageren, maar volgens mij komt dat nog wel.

Omdat er meer mensen van de zelfde naam zijn, doe ik het zo

Sylvia B

www.lutjeboudel.nl

• Stella Que Passa

Ik wil hier ook op reageren, ik heb ook een internet winkel en heb vorige week voor het eerst wat op mp gezet.

Maar beknopt 3 foto`s met link naar mijn website toe.

Dat is voldoende lijkt mij.

Zelf keek ik ook op mp maar de laatste tijd met de zelfde reden kijk ik niet meer.

Ik ben het met jullie eens, ondanks dat ik ook wat hebt geplaatst.

Dan maar gewoon even op het prikbord.

groetjes Stella Que Passa

• roos

hoi stella

het lijkt wel of je je excuses aanbiedt,dat hoeft toch niet,

die beknopte 3 advertenties…dat is ook geen probleem hoor,

en inderdaad je hebt daar jou link bij vermeld,

en dan is het iets anders,

het gaat er om dat internetwinkels niet alle dagen van het jaar

blz vol moeten gaan adverteren op mp,elke dag weer en weer en weer

de internetwinkels die hierboven hebben gereageerd,doen het allemaal goed naar mijn mening ,zo af en toe een advertentie en als je nieuwe spulletjes in je collectie hebt ,laat dat dan even weten dmv een advertentie met vermelding naar de website,

ook ik zet af en toe advertenties op mp,

maar als ik er 2 of 3 plaats en dat komt net toevallig tussen 1 en dezelfde internetwinkel die al twee pagina's vol heeft met advertenties ,wordt ook mijn advertentie overgeslagen,

en daar wordt je een beetje moe van,

zoals gezegd ,alle internetwinkels hierboven…..

ga zo door zoals jullie nu bezig zijn,jullie doen het goed,

en iedereen die naar iets op zoek is weet jullie te vinden,

voor de andere internetwinkels die hier maling aan hebben

en nog steeds het idee hebben dat ze het bij de mensen door de strot moeten duwen,

doe je best ,

ik geloof dat je hier alleen maar negatieve reacties door krijgt,

en dat merk je dan automatisch in je verkoop,

mijn excuses dat ik zo heftig reageer,

maar ook ik moest dit even kwijt

roos

• sandra

Helemaal mee eens Roos.

Ik heb er ook de balen van om nog naar marktplaats te kijken ik doe de moeite nog niet meer.

En de gene die nu niet reageert op deze mails die hebben tig paginas op marktplaats iedereen weet wel wie dat is .ook maar lekker de webwinkel negeren houdt het misschien is op

doei doei Sandra

• miniak

Ik ben het met Stella eens,het heeft geen nut om als een gek te adverteren op marktplaats.Zelf kijk ik er ook helemaal niet meer.

Jullie hebben het over bundelen,een goed idee.Maar 1x per week zou ook al schelen toch?

Akke

• Marlies De MINI Klusser

Hallo iedereen,

Ik heb net alle advertenties van marktplaats gehaald en ik had al een topadvertentie staan.

Deze heb ik laten staan nu zullen jullie advertenties niet meer tussen de mijne komen te staan.

Ik hoop dat jullie er toch nog veel leuke zelfgemaakte spulletjes op zullen zetten.

Ik wil deze ook graag kopen voor mijn eigen poppenhuizen.

Ik hoop dat mijn voorbeeld misschien een voorbeeld voor de anderen is.

Goed voorbeld doet volgen zeggen ze wel eens.

Ik heb dit graag voor jullie gedaan en misschien tot ziens in mijn webwinkel.

Groetjes Marlies

De MINI Klusser

P.s Kan iemad mij vertellen hoe ik ze van de poppenhuispagina markt kan verwijderen???

• DutchRoyalMini

Wij volgen ook het goede voorbeeld van Marlies en hebben al onze advertenties weggehaald!

Dit doen wij natuurlijk niet om andere ‘grootadverteerders’ alle ruimte te geven en roepen hen op om ook dit voorbeeld te volgen.

Als we in de toekomst adverteren is dat als Top-advertentie met website vermelding.

Marktplaats voor de particulieren!

groetjes, Esther & Arno, www.DutchRoyalMini.com

• Clazina

Esther en Arno en Marlies,

Geweldig dat jullie in deze het voortouw nemen.

Jullie zijn met recht een voorbeeld voor de andere groot-adverteerders.

En Stella, over slechts 3 advertenties zeuren we hier niet het gaat echt om de ellenlange lijsten met advertenties van steeds dezelfde adverteerders.

Groetjes,

Clazina