Ik vind ook dat we niet persoonlijk moeten worden. bij de webwinkels waar ik bestel wordt het altijd keurig en snel afgehandeld. En er zijn verschillende webwinkels die het doen op internet, dat kan je al zien aan de foto's die geplaatst worden, het is er niet maar één. Ik kan me ook voorstellen dat ze hun spulletjes willen verkopen en helemaal dat ze wat nieuw binnen gekomen is aan de mensen willen laten weten, maar doe dan, wat al eerder gezegd is, een paar advertenties van de ‘lekker makers’ zodat mensen nieuwschierig worden en naar de site gaan om het verder te bekijken, daar zijn inderdaad geen rijen advertenties voor nodig. En ik moet zeggen, die webwinkel waar eerder over gesproken is, ik denk wel te weten wie daar mee bedoeld worden, verkoopt best spullen die de moeite waard zijn en de enige advertenties die ervoor zorgen dat ik meteen naar die site ga zijn toch echt de ‘lekker makertjes ’ waar ze mee adverteren, die anderen sla ik meteen over. Dus conclusie, plaats een advertentie met iets bijzonders wat mensen nieuwschierig maakt naar meer, zo gaan ze vanzelf wel naar je site, zo is het hoe het bij mij gaat in ieder geval, ik zie de foto, denk heeeee wat is dat? en ga meteen effe neuzen op de site en kom dan een heleboel anders leuks tegen.