Poppenhuis&miniaturen

  • Ada

    Hallo zijn er al abonnees die no 99 hebben ontvangen, ik heb net gebeld en er werd gezegd dat dat nummer al had moeten komen,dus word hij nagezonden.Groetjes Ada

  • Marleen

    Hallo Ada,

    Op de site van P&M staat dat abonnee's de 18e het blad in de bus kunen verwachten en vanaf de 21e ligt het in de winkels;-)

    Groetjes,Marleen

  • Ada

    Bedankt Marleen, wachten duurt lang he.Groetjes Ada

  • Petra (Pooh)

    18e dat is morgen dus pas!

    Wat hebben jullie met de acceptgiro gedaan?

    Ik denk dat ik ff niks doe en afwacht.

    Hij is voor Betapress, ik weet niet of zij nu een laatste maal innen en dan overdragen of dat het straks weer terug gestort moet worden dan….

    ;)Petra

     

    Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:34 p.m. door Splinter

  • Ada

    Goedemorgen Petra, ik had me al weer geabonneerd . Dus ik ben ook heel erg benieuwd.Maar die mevrouw had gezegd dat als het blad stopte, ik gewoon mijn geld terug kreeg, en anders zou het naar de nieuwe uitgever gaan.Groetjes Ada

  • els

    Hoi

    ik ga de acceptgiro dus niet betalen wil eerst wel eens weten waar ik voor betaal en het blad zien. Want niemand weer nog hoe dit er uit zal gaan zien.

    Wettelijk ben je ook niets verplicht want wij hebben een contract met de p en m en die is er dus niet meer in die vorm.

    Ik denk dat als er we problemen komen misschien al onze krachten kunnen bundelen ik verdeel het nieuwe blad niet maar zou toch wel heel graag willen zien wat ze ons gaan bieden

    gr. Els

  • Tanja

    Jammer dat niemand daar duidelijkheid over kan geven.

    Er moeten toch plannen zijn over de nieuwe opzet, als er al wat gaat veranderen.

    Als dat niet het geval is kunnen ze dat best even laten weten.

    De verzamelband is niet meer te bestellen, dus vraag ik me af komt er een nieuwe en blijft het formaat van het blad het zelfde?

    Ik ben geen abonnee, koop hem al jaren los, maar wacht nu maar even op de “nieuwe”uitgave. Met nummer 96 was de achtste map kompleet en tot die tijd koop ik even geen P&m meer.

    Tanja.

  • Ada

    hoera de P&M is binnen no 99, er staat hele leuke dingen in. en €425.00 aan kortingsbonnen, voor de beurs in Rijswijk.Groetjes Ada

  • Tanja

    Hoi Ada

    Die vierhonderd en vijftwintig euro aan kortingsbonnen zijn leuk meegenomen als je daar gebruik van gaat maken, maar weet je ook of er dit keer een bon bij zit die korting geeft op de entreeprijs Die miste ik namelijk vorige keer.

    Groetjes Tanja

  • biek

    Hallo,

    Gisteren ook nr 99 ontvangen. Wat me wel gelijk opviel was dat er verschillende dingen instonden die er al hadden ingestaan zoals de behanger met spulletjes en een werktekening van een kinderstoeltje wat al eens in de “kleine”P&M stond. Ze zijn echt aan het afbouwen geloof ik.

    Ik heb trouwens ook mijn acceptgiro met briefje teruggestuurd dat ik eerst afwacht hoe het blad er bij de nieuwe uitgeverij gaat uitzien.

    groetjes, Bianca

    website:

    http://people.zeelandnet.nl/evdbent/