Poppenhuis&miniaturen

• marjon

Kan haast niet wachten tot ik hem in huis heb.

Niet om iemand hier persoonlijk aan te vallen, dus voel het alsjeblieft ook niet zo, maar ik vind het jammer dat iedereen bij voorbaat zo negatief en achterdochtig is. Ik ben blij dat ze naar al die mensen die gereageerd hebben geluisterd hebben en het blad doorgaat. En dat in deze tijden….

Waarom niet het voordeel van de twijfel geven en gewoon rustig afwachten. Als je eerst besluit met iets te stoppen en je dan over laat halen om door te gaan om alle fans tegemoet te komen, kan ik me voorstellen dat je even het blad met een noodgreep moet vullen. Niet iedereen heeft alle uitgaves en voor die mensen is het allemaal nieuw!

Groetjes Marjon

• Tanja

Hoi Marjon

Ik ben niet negatief of achtedochtig.

Heb de P&M van nr1 tot 97 en altijd met veel plezier gelezen.

Alhoewel ik de laatste 2 jaar begon te merken dat hij voor mij wel iets minder leuk werd. Maar 100 keer een poppenhuisblad vullen met boeiende onderwerpen valt ook niet mee. Hoop dat hij ook nog lang zal doorgaan . Maar dat een hoop kopers en abbonees nu met vragen zitten lijkt mij heel normaal. Zoals ik al eerder schreef blijkt hij het zelfde formaat? Je zit anders met 4 bladen die nergens in passen.

En als hij erg gaat veranderen mogen we dat toch van tevoren wel weten.Zeker als je vooruit moet gaan betalen. Even rustig afwachten en misschien 2 jaar lang een blad krijgen waar je niet voor gekozen hebt is ook niet fijn. Net wat je zegt in deze tijd. Als de nieuwe uitgever nu even duidelijkheid geeft weet iedereen waar hij aan toe is.

Tanja

• adrie van der helm

hoi allemaal

ik heb ook de P&M 99 ontvangen met een net briefje van wim kross dat de abonnees gewoon door gestuurd krijgen ,ik had al vernieuwd voordat het bekend werd en dus nu geen aceptgiro gekregen,als je abonnement afloopt krijg je een acceptgiro en die loopt dan via beta press zoals zo veel bladen ik heb er het volste vertrouwen in groetjes adrie

• Anneke

Nou Biek, vind het wel meevallen dat er oude dingen instonden, vind hem juist vol staan met allerlei leuke dingen om te maken.

En zeg nou zelf bijna 100 nummers vullen met verschillende dingen is best een klus. Vind hem persoonlijk heel erg geweldig dit nummer, kijk nu al uit naar het volgend nummer.

Groetjes Anneke

• Petra (Pooh)

ik kreeg zoals geschreven was inderdaad de P&M de 18e binnen, en was het alweer vergeten ook haha, zei heey de post, en verrast dat hij binnen was. Lees hier en dacht och tuurlijk hij zou ook komen… Ook met prima brief.

Dacht zelf ook na toen ik de brief las pas meer na en van we moeten ook niet allemaal af gaan wachten dan kan het blad niet door gaan…

Ik maakte op uit de brief dat de betalingen net als het tijdschrift gewoon over genomen worden.

Dus ga ik betalen, en vertrouw er maar op, het is in elk geval niet zo'n hoog bedrag. 31 euro voor 7 nummers, dus 1 jr en 1 nr gratis.

http://www.poppenhuizen-miniaturen.nl/abonneren.html

Ik vond nr 99 erg leuk, niks opgevallen van oude of eerdere worksshops.

Gezegd wordt ze zouden ook stoppen en moeten ineens een nr vullen is niet waar hoor, ze zouden in ieder geval hoe dan ook pas na nr 100 stoppen, en nu dragen ze het na nr 100 over, dus blijft hetzelfde.

Laten we ze dus niet allemaal vallen om af te wachten, want als alle abbonees dat doen, hebben ze alleen losse verkoop, en ik weet niet of dat iets veranderd.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:35 p.m. door Splinter

• marjon

Heerlijk, hij is eindelijk binnen en ik kon niks ouds of uit een oud nummer ontdekken! Vind het heel goed gevuld en heel veelzijdig, weer petje af.

Groetjes Marjon

• Annelies van der Ham

Ook ik heb deze week P&M 99 ontvangen, inclusief een acceptgiro voor de nummers 99 tot 104 (dus 6 nummers) voor € 31,00. Ik ga niet betalen. In de eerste plaats omdat ik in het afgelopen jaar het blad doorbladerde en er verder niets mee deed. Nummer 99 vond ik helemaal niks. Ik begrijp ook wel dat het niet meevalt om vernieuwend te zijn, maar ik had donderdag de DHMS gekocht en dat is toch wel andere koek. Ik heb dus vandaag een abonnement op de DHMS genomen en kijk de P&M even via de boekhandel af. Ik ben al abonnee van de P&M vanaf nummer 1 en heb het altijd een fantastisch blad gevonden, tot de afgelopen 1,5 jaar á 2 jaar. Ook van DHN ben ik lid vanaf nummer 1 en daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit. Ik hoop dat de nieuwe uitgever van de P&M terug kan komen zoals de P&M in het begin was en wens ze in ieder geval veel succes.

groetjes

Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• Tanja

Hoi Annelies

Ik denkt dat jij durft te schrijven wat een heleboel lezers en abbonees denken.

Hoop ook dat de nieuwe uitgever weer met een mooi en boeiend blad terug gaat komen, zoals P&M vroeger deed. Maar kun jij mij vertellen waar je de DHMS los kunt kopen. Wil hem wel eens proberen.

Bedankt en groetjes Tanja

• mini-plusser+

Vorig najaar op de beurs in Ah heb ik een abonnement van 6 mndn op de DHMS genomen .

Las in het nr van februari dat ze in het voorjaar weer zouden staan !!! Wellicht dat ze dan opnieuw die aanbieding hebben ????

Anders kocht ik losse nrs altijd bij de Primera of bij een goed gesorteerde boekhandel.

• marjon

Wat jammer dat je het blad niet meer kunt waarderen.

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak en voorkeur, anders zouden we allemaal van hetzelfde houden en dat zou ook inmens saai worden.

Persoonlijk vind ik de P&M wat professioneler en gevulder dan de DHN, maar ook dat blad lees ik met veel plezier. Het hangt er van af waar ik mee bezig ben, welk blad ik het beste kan gebruiken, want daar zijn ze uiteindelijk voor. Naast het leesplezier uiteraard! En ik ben blij dat ik in de gelegenheid ben op ze allebei een abonnement te hebben.

Ik heb heel erg veel waardering voor redacties van creatieve bladen om toch elke keer weer de lezers te verassen en te stimuleren.

Groetjes Marjon

P.s. Misschien kun je de redactie wat tips geven i.v.m. het niveau van vroeger, met wat je nou precies mist of wat er anders zou moeten?