Poppenhuis&miniaturen

• Tanja

Beste Marjon

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, maar een blad waar de laatste jaren geld bijgelegd moest worden, duit nu niet op een goede omzet.

We moeten wel eerlijk blijven, jij vind hem geweldig ,dat mag maar als hij zo blijft verkopen als is hij nu doet is hij niet meer te redden vrees ik!

De nieuwe uitgever heeft echt de komende bladen al in consept op de planken liggen.

Die begint daar echt niet zomaar aan, scala wil gaan verdienen aan een poppenhuisblad en komt daarom denk ik ook met een nieuw of in ieder geval een verbeterd recept! Maar of dat aanslaat , dat is afwachten.

Tanja

• Tanja

Hoi miniplusser+

Heel erg bedankt voor de tip.

Ga volgende week even achter een los nummer aan om te kijken hoe ik het blad vind. groetjes Tanja.

• Annelies van der Ham

Tanja ik hoop DHMS in de boekenhandel. Bij mij hebben ze hem altijd. Maar nu (doordat de pond zo laag staat) heb ik een abonnement genomen voor 1 jaar. Het kost voor 12 nummers 47 pond 40 incl. verzendkosten, dus dat is ongeveer €52,59. Veel voordeliger dan in de winkel natuurlijk.

groet van Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• Tanja

Hoi Annelies

Bedankt voor je reactie.

Ik ga van de week even een los nummer proberen te kopen, en wacht dan de beurs in arnhem af, misschien staan ze daar weer met die aanbieding waarover mini-plusser schreef. Anders neem ik zeker een abonnement want dat is inderdaad een stuk goedkoper .

Groetjes Tanja

• Petra (Pooh)

In Arnhem staan ze zeker weten, in oktober heb ik twee ontbrekende losse nummers kunnen kopen bij hen. Online waren die uitverkocht, vond ik wel vreemd dat ze er dus wel nog gewoon te koop waren, maar ik was ook heel blij dat ik ze weer compleet had.

DHMS is ook echt beter geworden na het samengaan met The Projects, die zit er nu bij in, en staan er veel zelf maak dingetjes in. Het is een erg leuk tijdschrift.

DHW vind ik ook nog steeds erg leuk trouwens, ik ben nog steeds blij met alle bladen, en het is zo fijn dat er voor elk wat wils is, want natuurlijk verschilt iedereen van smaak, gelukkig maar toch?!

Mocht je alle bladen online al eens willen zien, info erover, kun je alle bekende bestaande bladen (zal er misschien wel ergens een buitenlandse missen) op mijn site terugvinden.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:36 p.m. door Splinter

• Tanja

Hoi Petra

Bedankt voor je mail en je tips

Zal op je site gaan kijken hoor!

Leuk dat je altijd je best doet om mensen te helpen op dit prikbord.

Nogmaals bedankt en groetjes Tanja.