op het verkeerde been door webshop

• sam[anita[

Wat een geseik allemaal zeg. Als ik op marktplaats struin en ik klik een advertentie aan en die advertentie spreekt me dan toch niet aan klik ik gewon meteen weer weg, niks aan de hand, ga ik me niet eens druk ovwer maken, ik heb wel wat beters te doen. De Silly Sisters verkopen leuke spulletjes en bieden goede service, klaar. En hoe ze hun spulletjes verkopen moeten ze zelf weten.

Zakenwereld is hard Marina. Zal ook wel moeten als je je zaak draaiende wilt houden. Kijk gewoon eens wat die meiden wel te bieden hebben in plaats van te gaan lopen mierenjeweetwellen over zo'n kleinigheidje of ga iets nuttigs doen.

• hennie

Hoe weet je dat zo zeker heb je er bij gezeten of ben je het misschien zelf?Waarom moet iedereen zijn e-mail adres bekend maken omdat jij dat wilt.Je denkt dat je heel wat bent zeker en dat iedereen naar jou pijpen moet dansen.

• Sylvia Tot

Waarom moet dit nu altijd zo?????? We hebben zo'n verschrikkelijk fijne hobbie, er is al zoveel agressie op de wereld, waarom moet het dan hier ook altijd op een gegeven moment op elkaar zo benaderen uitdraaien?

Pooh mag geen vakantie groetjes doen, een discussie draait ook weer op dit soort dingen uit, waarom nu toch?

Hou het gezellig alsjeblieft, is dat nu zoveel moeite en geniet van de hobbie.

Kijk naar wat er allemaal voor moois wordt gemaakt door iedereen, en waardeer de tips en workshops die gedeeld worden, de tips en hulp die geboden worden.

Dat is toch de bedoeling van deze pagina?

Fijne zondag voor iedereen en groetjes

Sylvia

• chenille

Hier kan ik me gewoonweg bij aansluiten Sylvia!

Niemand verplicht je om ergens te kopen, als het je niet aanstaat, ga je toch bij een ander en voor de rest, ik heb geen aandelen bij “silly sisters” heb nog nooit iets bij hun gekocht maar ik vind toch dat je iedereen in zijn waarde moet laten.

Liefs,

Chenille

ps.

nu krijg ik weer de rotzooi naar mijn hoofd zeker?

en Pooh ik hoop dat je een fijne vakantie achter de rug hebt en er weer wat tegenaan kunt je mag me altijd mailen, Ik heb geen verstopt email adres en dit is gewoon mijn echte naam!

• dini

Waarom moet dit nu altijd zo?????? We hebben zo'n verschrikkelijk fijne hobbie, er is al zoveel agressie op de wereld, waarom moet het dan hier ook altijd op een gegeven moment op elkaar zo benaderen uitdraaien?

Pooh mag geen vakantie groetjes doen, een discussie draait ook weer op dit soort dingen uit, waarom nu toch?

Hou het gezellig alsjeblieft, is dat nu zoveel moeite en geniet van de hobbie.

Kijk naar wat er allemaal voor moois wordt gemaakt door iedereen, en waardeer de tips en workshops die gedeeld worden, de tips en hulp die geboden worden.

Dat is toch de bedoeling van deze pagina?

Fijne zondag voor iedereen en groetjes

Sylvia

Ik sluit me daar volledig bij aan hoor Sylvia

en Chenille je krijgt geen rotzooi naar je hoofd hoor :D

• Nancy

Sylvia ik sluit me hier ook bij aan, laten we plezier hebben aan deze leuke hobby en een ander ook plezier en succes gunnen.

Allemaal fijne zondag, groetjes Nancy