Weet je wat ik nu zo raar vind? De Silly Sisters werden en worden bekritiseerd, dat er prijzen verkeerd staan, is naar, maar zou dat nooit bij andere winkels op welk gebied dan ook gebeuren? Mail dan even naar de winkel, dan kan de fout hersteld worden, toch? En fanatieke aanhang, die mensen persoonlijke zouden gaan mailen, sorry hoor, dit vind ik echt te gek voor woorden.
En nu met het adverteren houden de Silly Sisters zich aan hun woord, maar er zijn nog zat webwinkels, die doorgaan met heel veel advertenties te plaatsen.
Waar blijft het commentaar daar op, daar wordt niet over geklaagd.
Er wordt gesproken over de aanhang van de Silly Sisters, ik heb meer het idee, dat er mensen anti Silly Sisters zijn en dat valt op nu.
Ik koop op bij hun, maar ook bij andere webwinkels, nog nooit problemen gehad met ééntje en daar kom ik eerlijk voor uit. Mocht ik die wel hebben, dan los ik het met de winkel op en niet meteen hier op het prikbord. Ieder mens maakt fouten, in je persoonlijke leven en in je werk, maar om dat zo meteen genadeloos af te straffen, nee niet mijn stijl, sorry.
groeten
Sylvia