op het verkeerde been door webshop

• Sylvia Tot

Weet je wat ik nu zo raar vind? De Silly Sisters werden en worden bekritiseerd, dat er prijzen verkeerd staan, is naar, maar zou dat nooit bij andere winkels op welk gebied dan ook gebeuren? Mail dan even naar de winkel, dan kan de fout hersteld worden, toch? En fanatieke aanhang, die mensen persoonlijke zouden gaan mailen, sorry hoor, dit vind ik echt te gek voor woorden.

En nu met het adverteren houden de Silly Sisters zich aan hun woord, maar er zijn nog zat webwinkels, die doorgaan met heel veel advertenties te plaatsen.

Waar blijft het commentaar daar op, daar wordt niet over geklaagd.

Er wordt gesproken over de aanhang van de Silly Sisters, ik heb meer het idee, dat er mensen anti Silly Sisters zijn en dat valt op nu.

Ik koop op bij hun, maar ook bij andere webwinkels, nog nooit problemen gehad met ééntje en daar kom ik eerlijk voor uit. Mocht ik die wel hebben, dan los ik het met de winkel op en niet meteen hier op het prikbord. Ieder mens maakt fouten, in je persoonlijke leven en in je werk, maar om dat zo meteen genadeloos af te straffen, nee niet mijn stijl, sorry.

groeten

Sylvia

• Nancy

Hoi Adriana Mini,

Aparte naam heb jij ;-) Misschien ben jij het wel eens met Marina omdat je Marina bént…

Hoe dan ook, je mag je mening hebben en je vroeg hier ópenbaar (helaas jij zelf achter een muurtje verstopt) naar andere meningen.

Dus dat heb ik maar gedaan.

Lezen kan je dus niet zo goed, ik ben het inderdaad eens dat het misleidend kan zijn. Ik ben het niet eens op de manier waarop Marina of welke aangemaakte naam dan ook, het brengt. Zo laf op deze manier…

Terwijl de Silly Sisters het misschien helemaal niet met opzet doen.

En als je ze het voorlegt, ze misschien wel instemmen dat het op een andere manier duidelijker kan.

En over Leen van lenen.nl tja daar moet je een beetje humor en iq voor hebben, ik zal het je uitleggen, met al die negatieve berichten zet je Silly Sisters eigenlijk alleen maar in de spotlights :D en nu gaan nog meer mensen kijken en zien dat ze hele leuke spulletjes verkopen!

Wie weet koop jij er ook wel als ze iets hebben dat je héél graag wilt, onder een andere naam misschien…

Tenslotte kan jij je hier elke naam geven die je wilt.

Ik las laatst een mooie uitspraak van iemand:

Door helder water zie je de bodem.

Nancy

ps ik behoor niet tot een fangroep, ook niet tot een clan, ben voor iedereen die hard werkt en eerlijk z'n spulletjes verkoopt en als er iets is, dan mail ik en overleg het even.

Enneh…mailen zal ik jou echt niet.

Je behoort niet tot mijn contactenlijst.

Ik stuur liever een mail naar Silly Sisters om ze een compliment te geven.

Adriana Mini schreef:

>

> Tjemig, ik zeg ook mijn e-mailadres er niet bij. Die

> Silly-Sister-Support-Group is zo fana. Daarom zetten mensen

> bij dit soort berichten geen e-mail erbij, straks gaat de

> support-group nog lelijke mailtjes sturen want ze nemen het

> zo raar persoonlijk.

>

> Ik vind het juist wel goed om het in de openbaarheid te

> brengen. Toen die keer met die overkill aan advertenties

> heeft het ook geholpen. Toen had persoonlijk mailen ook geen

> zin maar het prikbord hielp wel.

>

> Het grappige van de mail van Nancy is dat ze het eigenlijk

> eens is met de mening van de schrijfster.

>

> Ik ben het ook eens met Marina!

• Nancy

Weet je wat ook zo opvalt:

Marina de Groot, schrijft sinds vandaag

Rammie, schrijft sinds vandaag

Adriana Mini, schrijft sinds vandaag

Allemaal fake namen, gewoon om de boel een beetje op te jutten.

Zo laf om het op deze manier te doen.

Ik ben erg blij met de talloze webwinkels die zo hun best doen om hun spullen op een leuke manier te verkopen. Er zit bergen werk aan en als ze succes hebben, dan is dat eerlijk verdiend.

Kwestie van een ander iets gunnen.

Ik heb ook nog nooit problemen met een winkel gehad en als dat zo zou zijn, neem ik even zelf contact met ze op maar probeer niet hun naam te bezoedelen.

Nancy

• Gerda

ik heb de bedoelde advertentie niet gezien.

maar ik koop dan ook alleen in de webshop van de sisters (en andere online winkels).

ik sluit me aan bij de anderen die dat ook al meldden: leuke meiden, prima service.

een foutje kan iedereen maken.

als k zie hoe snel die webwinkel gegroeid is, kan ik me ook wel voorstellen dat er weleens iets tussendoor kan glippen.

het was netter geweest als topicschrijfster contact had opgenomen met silly sisters hierover.

die meiden werken zich volgens mij ondersteboven om hun klanten maar goed en prettig van dienst te zijn.

als er eens iets is zijn zij begripvol, dat mag dan ook van klanten verwacht worden, denk ik zo.

of: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.

Marina de Groot schreef:

>

> Dit bericht is nav de webshop die op Marktplaats advertenties

> zet met misleidende prijzen. Ik zou hen natuurlijk

> rechtstreeks kunnen mailen maar via het prikbord werkt beter.

> En ik ben ook gewoon benieuwd of meerdere mensen zich ergeren

> hieraan.

>

> Het gaat om hetvolgende.

> Ik zie een geinig noten houten bed staan op Marktplaats met

> de prijs van 11,95. Dat is een leuk prijsje! Als ik de

> advertentie dan aanklik, is het bed duurder en hoort die

> 11,95 bij een ander product op de 2e of 3e foto!

>

> Eerst dacht ik nog dat dit een vergissing was. Maar ik zie

> dat dit bij meerdere advertenties van hen gebeurd. Wat een

> nare manier om mensen te lokken!

> Dat bed en hun andere spullen mogen ze lekker houden…

>

> Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

• jacoline

Ik wordt zo moe van dit soort dingen.

Marina heb je soms zelf een winkel, dat je het niet uitkan staan dat het een concurrent van je is?

Wat mij opvalt is dat marina en adriana dezelfde provider hebben (zie achter hun naam) en allebei niet aanklikbaar.

Los het gewoon even op door een mail te sturen naar silly sisters ipv hier de boel op te lopen jutten.

• jacoline

en nee, ik behoor niet tot de de clan zoals dat zo mooi wordt geschreven, maar hou gewoon niet van zulke praktijken.

Los het zelf op door een mail te sturen of de advertentie's van hun niet meer aan te klikken, maar niet hier gaan stoken, bah!

• PUK

Dames,

Hou eens op. Koop wat en waar je kopen wil. Dit gekissebis is echt van een formaat dat krijg je niet uitgelegd

Vele knutselplezier op deze bewolkte dag, ik ga zo aan de slag. Waaiertjes en een doosje maken. Ik heb er zin in.

Met poppenhuisgroet

PUK

jacoline schreef:

>

> en nee, ik behoor niet tot de de clan zoals dat zo mooi wordt

> geschreven, maar hou gewoon niet van zulke praktijken.

> Los het zelf op door een mail te sturen of de advertentie's

> van hun niet meer aan te klikken, maar niet hier gaan stoken,

> bah!

• dini

Ik geloof dat jij ook de boel een beetje op zit te jutten Nancy, heb je niks anders te doen als hier over door te drammen

• Nancy

Dini, ik hou niet van mensen die achter verborgen fakenamen iemands reputatie kapot willen maken.

“Marina” is degene die dit heeft opgestart en heeft gevraagd om meningen om de boel op te jutten tegen Silly Sisters. En wel op een héél laffe manier.

Als jij dat ondersteunt, dan moet jij dat weten, dat is jouw goed recht.

Ik zet hier nu een punt achter en ga zeker niet met jou in discussie, misschien is dat je bedoeling met jouw opmerking, Ik geef geen respons meer.

Er zullen altijd mensen zijn die een ander geen succes gunnen.

dini schreef:

>

> Ik geloof dat jij ook de boel een beetje op zit te jutten

> Nancy, heb je niks anders te doen als hier over door te drammen

• dini

Dini, ik hou niet van mensen die achter verborgen fakenamen iemands reputatie kapot willen maken.

Daar ben ik het volkomen mee eens

Als jij dat ondersteunt, dan moet jij dat weten, dat is jouw goed recht

Ik ondersteun dit helemaal niet.

Maar ik vind je heb je zegje gedaan, en stop er dan mee, en blijf niet door drammen

Dat vind ik er van , ook hier einde discussie

groetjes Dini en nog een fijne dag