op het verkeerde been door webshop

• Marina de Groot

Dit bericht is nav de webshop die op Marktplaats advertenties zet met misleidende prijzen. Ik zou hen natuurlijk rechtstreeks kunnen mailen maar via het prikbord werkt beter. En ik ben ook gewoon benieuwd of meerdere mensen zich ergeren hieraan.

Het gaat om hetvolgende.

Ik zie een geinig noten houten bed staan op Marktplaats met de prijs van 11,95. Dat is een leuk prijsje! Als ik de advertentie dan aanklik, is het bed duurder en hoort die 11,95 bij een ander product op de 2e of 3e foto!

Eerst dacht ik nog dat dit een vergissing was. Maar ik zie dat dit bij meerdere advertenties van hen gebeurd. Wat een nare manier om mensen te lokken!

Dat bed en hun andere spullen mogen ze lekker houden…

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

• Nancy

Je vraagt er openbaar om dus hierbij mijn bericht openbaar (emailen naar je is niet eens mogelijk omdat je je emailadres verstopt)

Mijn reactie:

A - je zou eerst eens inderdaad de webshop kunnen mailen hierover

B - je zou je wat openbaarder morgen maken door je (echte) naam te vermelden en je emailadres aanklikbaar te maken

C - dit ruikt een beetje naar sensatie om Silly Sisters (weer) in een kwaad daglicht te stellen.

Mijn mening:

Ze zouden de prijs moeten vermelden van de 1e foto die te zien is, dat geeft meer duidelijkheid.

Maar de manier waarop jij “dit probleem” naar voren brengt vind ik misselijk.

Er zijn ergere dingen om je druk om te maken, get a live!!

Nancy

• anneke

Nou marina ik ben het dus wel met je eens .Helemaal gelijk in

Gaan ze het weer op zo,n manier doen je wordt er inderdaad misselijk van met die lokkertjes

En ik heb dus ook geen zin om mijn email er neer te zetten

Groetjes

• Nelleke

Dag Marina,

Weleens reclamefolders ontvangen? Dat moet een bron van ergernis voor je zijn, al die “lokkertjes”. Gewoon goed lezen en je frustraties over een in jouw ogen te hoge prijs maar liever voor je houden. Jouw manier van doen lijkt mij eerder op stemmingmakerij, jammer.

Nelleke.

• Nancy

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het een top-webwinkel vind, ze staan niet voor niets regelmatig in de top 5 van de populairste links hier op de poppenhuizen pagina.

Dus gewoon een goedlopende webwinkel.

Leuke meiden, eerlijk, betrouwbaar en snel. En je bent daar echt klant, ze doen moeite voor je.

O ja, verstandige meiden ook, dat ze zich niet door zulke berichtjes uit het veld laten staan.

Eigenlijk is het allemaal extra reclame voor hun ;-)

Ik had altijd zo'n hekel aan lenen.nl op de tv die je zoveel ziet.

Nou… 3 keer raden waar ik mijn auto, caravan, paarden, flatscreens en 2e vakantiehuis vandaan heb :D

Nancy

• Roos Pieters-Visser

Als je wel eens iets bij de Silly Sisters gekocht hebt kom je er wel achter wat een top webwinkel en top meiden het zijn als je denkt dat je op het verkeerde been gezet wordt dan mail je ze even dan kunnen ze het tenminste uitleggen.

Bovendien niemand dwingt iemand om iets te kopen als je denkt dat je het te duur vindt dan koop je het toch lekker bij iemand anders.

Ik ben in ieder geval blij dat er nog een paar mensen, die ook hun naam en e-mailadres gewoon vermelden, het voor de Silly Sister opneemt want DAT valt mij erg tegen.

En dit even voor de Silly Sisters….. Gewoon doorgaan hoor Meiden niks van aan trekken.

Roos Pieters-VisserNelleke schreef:

>

> Dag Marina,

>

> Weleens reclamefolders ontvangen? Dat moet een bron van

> ergernis voor je zijn, al die “lokkertjes”. Gewoon goed lezen

> en je frustraties over een in jouw ogen te hoge prijs maar

> liever voor je houden. Jouw manier van doen lijkt mij eerder

> op stemmingmakerij, jammer.

>

> Nelleke.

• anita

ik ben het er helemaal mee eens hoor

silly sisters is een top webwinkel

altijd keurige levering en verzorging

leuke meiden die altijd bereid zijn om te helpen

ook op de beurzen

ik vind het wederom weer vergezocht om zoiets meteen in de openbaarheid te gooien

je zou ook gewoon je mening even kunnen mailen naar silly sisters

die lijkt weer op iemand die uit is op sensatie en weer een discussie wil starten

helaas

groetjes anita

• Marian

misschien gewoon even beter lezen voor je commentaar geeft, wil ook wel eens helpen!!

• Adriana Mini

Tjemig, ik zeg ook mijn e-mailadres er niet bij. Die Silly-Sister-Support-Group is zo fana. Daarom zetten mensen bij dit soort berichten geen e-mail erbij, straks gaat de support-group nog lelijke mailtjes sturen want ze nemen het zo raar persoonlijk.

Ik vind het juist wel goed om het in de openbaarheid te brengen. Toen die keer met die overkill aan advertenties heeft het ook geholpen. Toen had persoonlijk mailen ook geen zin maar het prikbord hielp wel.

Het grappige van de mail van Nancy is dat ze het eigenlijk eens is met de mening van de schrijfster.

Ik ben het ook eens met Marina!

• Rammie

Ook ik keek naar de advertentie van het bereffende bed en vond 11.95 een leuke prijs ,maar de vermelde prijs blijkt van een nachtkastje te zijn. Iets misleidend is deze advertentie toch wel. Als de prijs van 18.90 erbij had gestaan had ik de advertentie waarschijnlijk niet geopend.