Triest nieuw Fairbanks

• Janneke

Roos, wat jammer dat het zo gelopen is, het had voor de bewoners zo leuk geweest!

Leigh, jouw reactie herken ik, helaas denken meer mensen die in de zorg werken zo (ik werk ook in de zorg) en vergeten daarmee degenen waar het werkelijk om draait, de clienten. Dat wij het druk hebben of dat er soms even veel zieke collega's zijn, daar horen zij niets van te merken, dat is ook onze taak.

Groetjes, Janneke

• Linda

Hoi lieve Roos en Nancy

Ik sluit me helemaal aan bij het bericht van Merel ik denk dat sommige mensen een beetje teleurgesteld waren dat zij het niet kregen of zo ik vraag me ook af hebben ze het niet druk genoeg met aan hun poppenhuis te werken als hier op te blijven reageren?

Gelukkig Roos weten je echte vrienden hoe verschrikkelijk lief en gul je bent vergeet dat nooit

Veel liefs van Linda

• Anja

Wat een walgelijke mentaliteit heerst hier af en toe.

En AK, over achterbakse manieren gesproken, anoniem reageren is pas achterbaks. Als je eerlijk en fatsoenlijk zou zijn, had je wel met je naam ondertekent en een emailadres achtergelaten.

Kijk eerst maar eens kritisch naar jezelf!

Roos en Nancy, ik ben ervan overtuigd, dat jullie bedoeling oprecht is geweest.

Zo ook de teleurstelling dat het anders gelopen is.

Heel vervelend zo'n anticlimax. Trek die vervelende opmerkingen niet te veel aan. Het zegt meer over de mensen die dit schrijven, dan over jullie.

Groetjes

Anja

• Hannah

Roos en Nancy, ik heb op het nieuwere topic ook een berichtje geplaatst, maar ik sta als “ronde 2 deelnemer” volledig achter jullie. Jullie waren op zo'n integere manier bezig met het vinden van een nieuwe eigenaar voor het huis, dat ik alleen maar zeker weet dat achter deze beslissing een goede motivatie zit, jullie zouden dat nooit zomaar doen. Ik vind jullie beide fantastische vrouwen, trek je niks aan wat mensen hier zeggen, ze hebben geen idee waar ze het over hebben. Misschien is het bij de negatievelingen een kwestie van “zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten”?