beurs eindhoven 7 sep

• Veronica(dehobbyshop)

Ik ben helemaal niet negatief! Wij gaan ook naar deze beurs en ik wilde gewoon weten wie er ook gaat! Want zeg nou zelf, hoe meer mensen lezen over een beurs, hoe beter! Het negatieve werd door anderen geschreven…..

• Jogchum Snoek

Deelnemers komen binnen kort op onze site.Mijn vrouw word vandaag aan de rug geholpen dus het duurd nog even.

Wel kan ik zeggen dat er 66 standhouders hebben ingeschreven.

Groeten Jogchum

• Peter Mulders

Chris

Om elk misverstand weg te nemen. Dimphie en ik zijn in september 2007 gestopt met onze beurs en hebben niets aan iemand overgedragen. Elke relatie die een eventuele nieuwe organisator legt naar onze beurs gebeurt in ieder geval buiten ons medeweten en zonder onze instemming. Het gat dat is gevallen doordat wij de beurs niet meer organiseren wordt nu ingevuld door anderen, die het op hun eigen wijze weer zullen invullen. Wij kunnen alleen hopen dat de nieuwe organisatoren openheid en eerlijkheid zullen betrachten met betrekking tot de organisatie van een POPPENHUIZEN EN MINIATURENBEURS in Brabant. De miniaturisten en standhouders, die ons de afgelopen 10 jaar bij onze opzet hebben gesteund, hebben daar recht op.

• linda

Ik hoor heel veel over de beurs in Eindhoven.

Ik sta er zelf niet, maar ga bijna altijd.

Een altijd gezellige beurs vinden ook de leden van de poppenhuis hyves.

we hebben nu al 126 leden.

http://www.poppenhuis1.hyves.nl

groetjes linda

http://www.smalldesigns.nl

• Fennicole Miniatures

Wij hebben ook ingeschreven voor de beurs in Eindhoven op 7 september a.s.

Groetjes,

Fennicole Miniatures

www.fennicole-miniatures.nl

• Miranda (Herkenbosch)

Maar meissie, ik zei toch ook niet dat JIJ je negatief uitliet???

Het was inderdaad een reactie op andere, wel negatieve, reacties.

De deelnemerslijst is in de maak, las ik net. Dan kunnen we allemaal kijken welke bekende gezichten we weer zullen treffen in Eindhoven! Enne….fijn dat jullie er dan ook weer zijn.

Groetjes Miranda

www.poppenhuisonline.nl

• Stella Que Passa

Als je niet kan staan op een beurs wil niet zeggen dat het ook negatief bedoeld is.

Er kunnen div redenen zijn bv ik heb de 2 meiden van ons jarig.

En 14 september een week later is Vaassen en daar ben op mijn manier delaatste week druk mee.

Maar voor de standhouders en publiek een fijne dag .

Stella