beurs eindhoven 7 sep

• Veronica(dehobbyshop)

Wie staan er eigenlijk op die beurs? Het wordt aangekondigd als Grote internationale Poppenhuis & miniaturenbeurs, dus neem ik aan dat meerdere miniaturen standhouders staan?

Maar ja..wie dan? Op de Jojo site kan ik er niets van terugvinden!

Groetjes Veronica

Hobbyshop in de Maneschijn

• nelly

Wij staan er in ieder geval

groetjes Nelly van ReneeltjeVeronica(dehobbyshop) schreef:

>

> Wie staan er eigenlijk op die beurs? Het wordt aangekondigd

> als Grote internationale Poppenhuis & miniaturenbeurs, dus

> neem ik aan dat meerdere miniaturen standhouders staan?

>

> Maar ja..wie dan? Op de Jojo site kan ik er niets van

> terugvinden!

>

> Groetjes Veronica

> Hobbyshop in de Maneschijn

• conny 54

Wij niet, en Stellla ook niet.

Groetjes Conny, CenA Miniaturen

• Sandra

Zo te lezen kan ik ook nergens iets terug vinden van de beurs in eindhoven van standhouders dus ik denk dat het niet zo een geslaagde beurs word met in het vooruitzicht een plaats vervangende beurs in rijswijk.Laten we daar maar op hopen dat dat doorgaat

Groetjes Sandra

• naominies

Ik sta er ook niet..

Wendy

www.naominies.nl

• Hennie

Het zal wel het zelfde zijn als met al de andere beurzen van jojo meer poppen en beren en een heel enkele miniaturen standhouder.

• Sandra

Denk ik ook .Ga de moeite maar niet nemen om zo,n end te rijden

Sandra

• Miranda (Herkenbosch)

Ik weet niet wat ik lees!!! Wat een negatieve berichtgeving over deze beurs. Nee, het is inderdaad niet fijn dat je op de site van de JOJO niet terug kunt vinden welke standhouders er allemaal komen. Maar om dan maar meteen de conclusie te trekken dat het wel niets zal zijn…….?????

Ik sta er in ieder geval wel (Poppenhuisonline) en ik las al een keer eerder op dit prikbord dat er al 66 standhouders zijn met ALLEEN POPPENHUISMATERIALEN. Ik ga er van uit dat het weer een gezellige beurs wordt in Eindhoven, en ja, met een andere organisator, maar ik hoop dat het de ouderwetse gezelligheid van altijd zal behouden. En dat is iets wat we met z'n allen moeten waarmaken; organisator, standhouders en bezoekers. Ik kijk er in iedere geval al heel erg naar uit en hoop jullie toch ook weer te ontmoeten.

Groetjes

Miranda

www.poppenhuisonline.nl

• Helma Silly Sisters

Hoi,

Silly Sisters is ook in september weer van de partij :) Voor ons is het een bijna “thuiswedstrijd”.

Net wat Miranda zegt gezelligheid maak je samen, standhouders en publiek.

Wij zijn zeker van plan om er weer een leuke beursdag van te maken!

Groetjes,

Helma & Linda

www.sillysisters.nl

poppenhuisminiaturen

• Chris van der Ven

Voor mij is Eindhoven een thuiswedstrijd en ben er al elke keer naar toe gegaan. Als ik dan thuis kom, heb ik het gevoel alsof ik 2 weken op vakantie ben geweest!

Voor zover ik het heb begrepen, heeft De Jojo deze beurs overgenomen van Dimphie en Peter. Ik vermoed dat de gebruikelijke standhouders gewoon weer komen, alleen is er een andere organisator. Er staan dan echt alleen maar standhouders met miniaturen!

Mandy van Eline´s poppenhuizen heeft deze beurs in februari gehouden en dat was goed geslaagd. De bekende standhouders waren er toen ook weer, echt alleen maar miniaturen.

Ik hoop van harte dat De Jojo onze Brabantse beurs in ere houdt. Ik heb er wel vertrouwen in!

Met positieve groeten uit Eindhoven!