zo verdrietig

• chenille

Huilend heb ik je berichtje zitten lezen Brocaatje, het doet inderdaad heel erg veel pijn, verleden jaar één van de honden laten inslapen en onze Beau een golden retriever van 13 kan ook bijna niet meer…

Heel veel sterkte meid

Liefs,

Chenille

• Son

Heel veel sterkte, ik heb zelf ook altijd dieren gehad en nog. Ik weet dus wat het is als je diertje in moet slapen. En vooral dat jij de beslissing moet nemen. Je weet dat de beslissing goed is geweest maar toch…

Ik wens je veel sterkte,

Liefs Son.

• monique

ohh kaatje wat sneu kan begrijpen dat je verdrietig bent hoor je beschouwt het toch als een deel van je gezinnetje

sterkte met dit verlies

dikke knufffelssssss

• Monique

Ik zit hier met tranen in mijn ogen jou stukje te lezen…Het doet zo'n pijn om je huisdier te moeten laten inslapen, ook al weet je dat dat het beste is en niet anders meer kan. Maarja, je verstand is altijd weer anders dan je gevoel hé? Meid, sterkte en een dikke knuffel.

Monique

• Diana

Hoi Brocaatje,

Ik wil jullie veel sterkte wensen bij het verlies van jullie hond; ik denk dat ik me zo ongeveer wel kan voorstellen hoe verdrietig jullie moeten zijn als jullie lieveling als gezinslid wegvalt, dat is echt verschrikkelijk.

Nog regelmatig denk ik terug aan onze hond, die toch alweer ettelijke jaren geleden overleden is…

Nogmaals: alle sterkte hiermee

Huisdieren zijn ontzettend fantastisch om te hebben, vooral als je er een enorme band mee hebt. Maar het is zo erg pijnlijk om er afscheid van te moeten nemen.

• brocaatje

Lieve allemaal,

ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties en iedereen die mij prive heeft gemaild.

Het voelt zo goed en troost zo jullie lieve woorden.

dikke knuffel van mij xxxx

• Janny

Karin ik wil je veel sterkte wensen,ik weet wat het is om je beestjes

in te laten slapen,dat doet zo pijn, heel veel knuffels.

Janny

• Petra

Ka, heel veel sterkte! Ja dat is een enorm groot verlies, neem er ook echt de tijd voor om te rouwen, klinkt voor niet-dieren bezitters vast gek…

Ik zou me geen raad weten als onze Biko overleed. Hij is nu vijf, en toch denk ik vaak na, over die ‘wat over zoveel jaar’….

Petra

• brocaatje

Dank je wel hoor janny en petra,doet me goed!

tja ook onze Mandy was meer veel meer dan een hond………

zo trouw zo lief zo ons……………

vele traantjes van de kinderen(en mij) weggelikt en …….ze was er ALTIJD …

het kost tijd …….en dat nemen we ook.

liefs kaatje

• paula

Ook ik heb dit artikel huilend gelezen, ik sta momenteel zelf al een tijdje voor deze moelijke keuze, mijn yorkshire is al 17, hij is blind, doof, kan niet meer goed lopen en laat zijn behoefte meestal (vrijwel alleen maar) in huis lopen, vaak in de mand.

het beestje is op, maar ik merk geen pijnklachten, hij loopt in huis nog wel en hij eet en drinkt goed.

Over het doen van zijn behoefte in huis lijkt hij zich niet schuldig te voelen….hij krijgt uiteraard ook niet op z'n kop…

Ik vind het zo moeilijk…

Ik hoop altijd nog dat hij vanzelf inslaapt…