Huilend heb ik je berichtje zitten lezen Brocaatje, het doet inderdaad heel erg veel pijn, verleden jaar één van de honden laten inslapen en onze Beau een golden retriever van 13 kan ook bijna niet meer…
Heel veel sterkte meid
Liefs,
Chenille
Hoi Brocaatje,
Ik wil jullie veel sterkte wensen bij het verlies van jullie hond; ik denk dat ik me zo ongeveer wel kan voorstellen hoe verdrietig jullie moeten zijn als jullie lieveling als gezinslid wegvalt, dat is echt verschrikkelijk.
Nog regelmatig denk ik terug aan onze hond, die toch alweer ettelijke jaren geleden overleden is…
Nogmaals: alle sterkte hiermee
Huisdieren zijn ontzettend fantastisch om te hebben, vooral als je er een enorme band mee hebt. Maar het is zo erg pijnlijk om er afscheid van te moeten nemen.
Ook ik heb dit artikel huilend gelezen, ik sta momenteel zelf al een tijdje voor deze moelijke keuze, mijn yorkshire is al 17, hij is blind, doof, kan niet meer goed lopen en laat zijn behoefte meestal (vrijwel alleen maar) in huis lopen, vaak in de mand.
het beestje is op, maar ik merk geen pijnklachten, hij loopt in huis nog wel en hij eet en drinkt goed.
Over het doen van zijn behoefte in huis lijkt hij zich niet schuldig te voelen….hij krijgt uiteraard ook niet op z'n kop…
Ik vind het zo moeilijk…
Ik hoop altijd nog dat hij vanzelf inslaapt…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?