op de beurs gestolen!!!!!!

• linda

Hallo Melissa

hier zijn geen woorden voor zo respectloos en laag.

zou ik een kopie van je foto mogen plaatsen als oproepje zodat mijn klanten ook weten wat er nu misschien in omloop is?

Ik heb ook een poppenhuis hyves met 107 leden misschien zitten daar ook mensen tussen die de ogen enoren open kunnen zetten!

Ik hoop op je toestemming van het plaatsen van dit berichtje.

we proberen je allemaal een handje te helpen!!!

sterkte liefs linda

http://www.smalldesigns.nl

http://poppenhuis1.hyves.nl

• Elle Fie

dag dief, geniet er maar lekker van hoor!!!!!!!!!!

En denk niet aan wat je er een ander mee aandoet. Slaap lekker

Elle Fie

• linda

Hallo Elle

ik neem aan dat dit niet een reactie van jou is is op mijn bericht.

je reageert nu op mijn berichtje alof ik de dief ben? waarschijnlijk een vergissing???

• melissa

Elle,dat was ik niet hoor.

Deze persoon wilde gewoon laten weten aan de persoon die het wel gedaan heeft,dat ze het een rotstreek vind.Het hangt toevallig aan jou mailtje vast,maar dat was vast niet de bedoeling hoor.

Ik vind het een heel goed idee om het op je hyves site te zetten.Heb je het adres voor mij? Kan ik ook eens leuk op je site kijken!

In ieder geval dank je wel hoor!

Groetjes Melissalinda schreef:

• linda

Melissa

Dat had ik al gedacht hoor.

Ik zou het leuk vinden al je zou kijken op mijn poppenhuis hyves

http://poppenhuis1.hyves.nl

Het is alleen voor leden maar aanmelden is zo gebeurd.

ik weet niet of je zelf ook hyves hebt?

en natuurlijk is iedereen van harte welkom op de poppenhuis hyves. we hebben een gezellige club mensen met dezelfde hobby.

groetjes linda

www.smalldesigns.nl

• Bettie

Beste Melissa,

Ik heb op de www.poppenhuisbeurs.hyves.nl

dat is een verzamel en infoplaats over alles wat met de poppenhuis-beurzen te maken heeft.voor bezoekers en standhouders, een poll gezet en een berichtje over het stelen op de beurs.(heb ik pas opgezet voor iedereen)

Het laat me niet los en ik hoop voor je dat je er achter kan komen wie die lage streek uitgehaald heeft. Het is te gek voor woorden als we onze spulletjes moeten gaan bewaken met een camera. Maar het lijkt heel normaal te zijn om toe te staan dat er gestolen wordt. Dat is het risico zegt men. Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik hoop dat je dit in de toekomst niet meer overkomt en wens je veel succes.

Groetjes,

Bettie

www.poppenhuisbeurs.hyves.nl

• brocaatje

Vreselijk naar zoiets Melissa!

heb er geen woorden voor,in en in triest dat er zulke mensen rondlopen!

brocaatje

• Ria

hallo

bij ons is ook gestolen gewoon walgelijk

dat je zo iets in je poppenhuis kan neer zetten

ria

• Lucia

Dit is heel vervelend wat er is gebeurd. Maar dit verklaart voor mij ook veel. Ik was zondag op de beurs en had constant het gevoel dat ik met argus ogen door de standhouders werd bekeken. Ik vond dat heel onpretig. Dit is niet leuk voor de standhouders, maar ook niet voor de bezoekers.

Groeten Lucia

• hannie

goedemorgen.Ik ben zeer ondaan van het gebeuren, wat u is overkomen.

Een paar jaar geleden heb ik bij U wat gekocht en ook zelf geborduurd.

het kussentje is niet 1:24 maar 1:12, als U het wil hebben stuur ik het naar U op

Groeten Hannie