op de beurs gestolen!!!!!!

• Sylvia Tot

Oh, wat is dit toch vreselijk, en gemeen. Andere woorden heb ik er niet voor.

Melissa, ik kan me voorstellen dat je hebt gehuild, hoor. Ik heb nog bij je gekeken, al je mooie werk………..ik word hier boos en heel verdrietig van, bah, eerdaags moeten er anti-diefstal poortjes komen op de beurzen, hoe moet je dit anders oplossen.

Heel veel sterkte, hoor.

Sylvia

• marie.Anne.

Weet je wat je hier door krijgt, wantrouwen . Straks kun je op een beurs niet eens meer iets bekijken, want tsja misschien ben je wel een potentiele dief, want dat kun je aan de buitenkant echt niet aan de mensen zien. Ik hoop echt dat hoe vervelend het voor de betrokkenen is, dat het incidenten zijn. MarieAnne.

• Fern (De MiniLaars)

Hoi Melissa,

Echt BAAAALEN, dat er weer zo'n randfiguur rondloopt, die alles moet verzieken! Bij mij is er ook weer het e.e.a. gejat, alleen is dat gelukkig nog vervangbaar en kost het “alleen maar” geld. Maar jij had er zooooveel werk in zitten! Ik mag hopen, dat iedereen goed voor je rondkijkt en dat op die manier je kunstwerk (want zo mag je het best noemen) nog achterhaald kan worden.

Je hebt wellicht bij mij in de Rijnhal wel gezien, dat ik mijn stand daar heb beschermd door plexi-glas (dit is het PADS - Papa's Anti Diefstal Systeem, door mijn vader uitgedokterd). In het begin -en nog- heb ik daar heel wat kommentaar op gehad, maar het werkt WEL! Sinds ik het PADS heb, wordt er niet meer gestolen. (Oeps, nou hoop ik alleen wel, dat ik hiermee niemand uitdaag…!) Eventueel onbegrip over het waarom/de noodzakelijk-heid van zo'n systeem laat ik maar van me afglijden, want het is helaas ECHT nodig! Jammer, maar helaas.

Mocht je daar meer info over willen, neem dan maar even kontakt op of kom in de Rijnhal anders even kijken.

Heel veel sterkte, groetjes,

FERN (“De MiniLaars”)

• Mieke

Hoi Melissa,

wat een verschrikkelijke kl…streek, Je mag toch verwachten van mensen die onze hobby delen, zeker met hun poten van andermans werk af kunnen blijven,

Sterkte en groetjes, Mieke

• martha

Ach lieve Melissa,wat verschrikkelijk erg.

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.

Ik weet dat je ze met zoveel liefde hebt gemaakt.

Het zijn ware juwelen.

Is het niet wat om zoiets in het nieuws tebrengen?

Om mijn part op het journaal?Of hart van nederland?

Klingt misschien stom,maar waarom niet?

Ze zijn voor jou van onschatbare waarde.

Das net als met juwelen,maak ze openbaar,dan zijn ze onverkoopbaar en niet alleen in de poppenhuis wereld,maar laat elke Nederlanderweten hoe ze er uit zien.

En als ik iedereen zo hoor ,dan denk ik dat het 1 en de zelfde persoon is geweest.

Kan me niet voorstellen dat er zoveel tegelijk jatten.

Sterkte Melissa

Groeten Martha

• Annemarie(atelier de Ooievaar)

Hallo Melissa,wat vind ik dit erg voor jou.Alles wat je met hart en ziel gemaakt hebt,jat een ander zomaar weg.Een minderwaardige smerige streek.Ik hoop echt dat het nog bij je terug gaat komen.Bij mij hebben ze ook wat dhzpakketjes gestolen maar dit van jou is zoveel erger.Ik hoop dat diegene die dit gedaan heeft spijt gaat krijgen,je zou zeggen dat je onpasselijk van je zelf moet worden als je zoiets doet.Groetjes Annemarie.

• sam {anita}

In ieder geval iedereen goed marktplaats in de gaten houden, je weet maar nooit

• monique miniature

hi melissa

ik hoorde op de beurs al wat er gebeurd was .

ik denk dat er iemand is geweest die een liefhebber is geweest van borduurwerk want naast mij is ook veel borduurwerk gestolen . Het was zaterdag flink raak op de beurs .

erg is het dat mensen zo iets kunnen doen

groetjes monique

nikkie bear

• melissa

Hoi allemaal

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de warme reakties hoor.

Inmiddels hebben er zich zoveel mensen gemeld die voor me willen gaan borduren.Dat is toch niet te geloven!

Zulke reakties had ik echt niet verwacht.

Zelfs Rika van dollshouse nederland belde me op,dat er over geschreven gaat worden.

Ik ben er van overtuigd dat diegene die het gedaan heeft,nooit plezier kan hebben van mijn borduurwerkjes.Want heel Nederland en België is inmiddels op de hoogte.

Dedankt iedereen voor de steun.Het heeft me echt heel goed gedaan.

groetjes Melissa

• Nicole

Hoi Melissa,

Wat een ellendige toestand is dat, heel ziek en heel gemeen. Heb je foto's van de gestolen pakketjes? dan zou je die ook op een aantal forums kunnen zetten, zodat we ze altijd kunnen herkennen en iemand er op kunnen aanspreken. Sterkte en hartelijke groet, Nicole