Nieuwe serie binnen!!!

  • Karin

    Hallo allemaal,

    Omdat er al veel interesse in was toen ze er nog niet waren wil ik hier graag even vermelden dat de nieuwe serie miniatuur design stoeltjes zijn aangekomen!!!

    Allemaal zoals gewoonlijk weer van bekende ontwerpers zoals; Mies v/d.Rohe, Frank L.Wright, Eileen Gray enz., allemaal in schaal 1 op 12.

    Heb je vragen e/o interesse? stuur mij dan geheel vrijblijvend een mailtje!

    Groetjes, Kamini (Karin).

    De link naar de advertentie op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/251235860

  • Petra (Pooh)

    Leuk zijn die he?

    Bij ‘het behouden huis’ verkopen ze die ook, op de beurs heb ik ze vorig jaar in het echt gezien, superleuk. Enige jammer er aan vind ik dat het plastic best zwak is.

    Maar wel super apart.

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:40 a.m. door Splinter

  • Karin

    Hoi Petra,

    Ja en deze serie is eigenlijk nog mooier vind ik, bijvoorbeeld bij de Barcelona couch hebben ze “echte” plooien gemaakt, zo leuk!

    Inderdaad zijn de stoeltjes soms wat zwak maar ach als het eenmaal staat in een poppenhuis kan er niets mee gebeuren,het is mij wel eens bij een houten stoeltje overkomen dat ik die te hard vastpakte en de armleuning afbrak!, trouwens tot nu toe is er van deze “moderne” stoeltjes die ik inmiddels als zo'n drie jaar verkoop nog geen 1 kapot gegaan.

    Groetjes, Karin.