Het was weer een gezellige beurs gisteren in Spijkenisse, goed opgezet, mooie locatie en erg druk. Ik heb een hele leuk dag gehad tot het moment dat ik tot de ontdekking kwam dat er een zilveren vaas met een boeket van rozen erin gestolen was van mijn stand. Dat is wel even balen, en hoe brutaal kan iemand zijn. Mijn dag werd gisteravond toch een beetje goed gemaakt, er liep een filmer en fotograaf over de beurs, die heeft van de stand achter ons foto's gemaakt en op enkele van die foto's is de persoon in kwestie te zien die de vaas van eigenaar doet veranderen. Morgen of woensdag zijn deze foto's in mijn bezit en zal ik ze overdragen aan de politie in spijkenisse en ze op you tube plaatsen. Wie weet komt er zo eens een einde aan het oneigenlijk verplaatsen van spullen op beursen want het loopt echt de spuigaten uit. Mocht de persoon in kwestie dit lezen, wilt u voorkomen dat u op you tube komt te staan stuur het item dan retour aan mij,
anita, tongnaald 2 1141 bz te monnickendam, dan vernietig ik de foto's. Heb ik voor vrijdag niets ontvangen, ga ik op mijn vrije zaterdag terug naar spijkenisse.
Alle andere mensen die er voor gezorgd hebben dat de beurs toch heel gezellig was, bedankt.