Kortingen en reacties

  • Minimani

    Hoewel de meeste reacties bijzonder positief zijn, willen wij tegen onze gewoonte in even reageren op de wat minder positieve reacties wat onze kortingen betreft. Wij hebben zeer onverwacht besloten om te stoppen met de webwinkel om verschillende redenen. Op de beurs in Rijswijk was dat absoluut nog niet aan de orde. Als wij het toen al geweten hadden, dat wij zouden stoppen hadden we opheffingsuitverkoop in Rijswijk gehouden. Dan waren wij waarschijnlijk wat de meeste spullen betreft uitverkocht geweest en was het voor ons een stuk makkelijker geweest.Ik begrijp de reacties dan ook niet zo goed. Als wij nu extreem duur zouden zijn, dan kan ik mij de frustraties voorstellen, echter onze prijzen zijn altijd laag geweest. Heel jammer, deze negatieve reacties. Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en heel veel knutselplezier.

    Ingrid en Marianne

  • hannie

    Hallo Ingrid en Marianne.Wij (3 vriendingen) vonden ook dat wij teveel betaalt hadden op de beurs in Rijswijk.Na een mailtje naar jullie toe,kregen wij ook korting.

    Jullie waren niets verplicht en toch kregen wij wat terug.

    Heel goed geregeld.jammer dat jullie er mee ophouden.Ik kocht regelmatig

    wat bij jullie (zo als je weet) groeten Hannie

  • Petra (Pooh)

    Ik vind het allemaal heel logisch, dat heb je toch in winkels ook?

    soms koop ik een kledingstuk en kom ik een week later of soms een dag, is er net een aanbieding of afprijzing…. ja dat kan…

    Zeker in jullie geval, opheffing, hoe langer je als klant wacht, des te meer korting, maar ook het risico dat er niet veel keus meer is…

    Voor jullie zelf had het inderdaad ook makkelijker geweest als je het in Rijswijk had geweten en kon uitverkopen, klopt. Maar sommige dingen komen onverwacht en dan neem je een beslissing, en daar staan jullie achter, dat is belangrijk.

    Elke winkel zou het zo doen als jullie deden, dus prima gedaan!

    Je kan moeilijk iedereen een extra korting terugbetalen…

    Laten jullie weten wanneer de winkel echt over en uit is? Dan haal ik de link weg op mijn site.

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:47 a.m. door Splinter