Is er belangstelling voor een tweedehands markt?

  • DutchRoyalMini.com

    www.DutchRoyalMini.com vraagt u:

    Is er belangstelling voor een Tweedehandsmarkt voor poppenhuisspullen in Zuid Holland? Een Live-Marktplaats in de open lucht!

    We denken aan 2e Pinksterdag, maandag 1 juni 2009 in Oegstgeest

    van 11 tot 16 uur

    - Toegang gratis

    - Locatie zeer goed bereikbaar via openbaar vervoer (bushalte voor de deur)

    - Catering aanwezig

    - Plaats voor 25 verkopers (onder overkapping)

    - Maximaal 1 tafel van 1 meter breed per particuliere verkoper

    - Kosten 7,50 euro per tafel

    - Alleen verkoop van overtollig of tweedehands poppenhuis miniaturen door particulieren*. Dus geen beursverkopers, webshops (particulier of niet) en handelaren/winkels*

    Workshop Pruikje Maken op eigen popje?

    Vinden jullie het leuk als er een workshopje pruikje maken wordt gegeven? Neem uw eigen popje mee! Kosten zouden zijn 9,50 per deelnemer, prijs inclusief gebruik van ons hobbymateriaal en viscose haar.

    Heeft u nog ideeën of suggesties, laat het ons weten!

    Arno & Esther - www.DutchRoyalMini.com

    ——————————————–

    * Voor alle duidelijkheid: DutchRoyalMini.com staat niet met haar assortiment op deze markt want het is ten slotte een tweedehandsmarkt voor particulieren. Het is wel mogelijk om vooraf opgegeven bestellingen af te halen.

  • Tanja

    Hallo Esther en Arno

    Het lijkt mij een heel leuk idee en ik denk dat het veel kans van slagen heeft.

    Groetjes Tanja.

  • josee

    Wil wel graag komen kijken. Hou ons op d ehoogte , of het doorgaat.

    Goed idee zeg !!!!

    groetjes Josée

  • Ada

    Wat een leuk idee, groetjes Ada

  • Christel

    Prima idee!

  • Petra (Pooh)

    Lijkt me erg leuk zoiets!

    Ik zou wel een kraam kunnen vullen met huizen die in de schuur staan en nog weg moeten, maar Noord-Holland is niet naast de deur vanaf Zeeuws-Vlaanderen.

    Juni hoop ik toch wel zover opgeknapt te zijn en dat de wond dicht is e.d. maar ja die afstand… Moeten wel veel opruimen, en ja veel mini…kom ik nooit allemaal meer aan toe.

    Ik denk wel dat die kramen snel gevuld worden, want het is wel makkelijk zo.

    Als je op Marktplaats alles moet zetten moet je verzenden dat gaat niet met alle huizen…. en dan is ophalen hier voor vele mensen ook weer ver weg.

    Ik heb het Hollandse huis (casco) nog staan, Del Prado 1 casco, paar EM winkeltjes, grote huis Toyshop, ook leuk voor café, en veel meubeltjes, hele uitzoekerij… Zou me eerst fitter moeten voelen en meer hersteld moeten zijn om alles uit te zoeken.

    Huizen staan hier; http://community.webshots.com/user/pooh1311

    Esther, ik mail je snel terug hoor, heb je mail ontvangen.

    Groetjes aan Arno en kleine Vigo.

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:39 a.m. door Splinter

  • DutchRoyalMini.com

    Beste Prikbord-lezers/lezeressen,

    Wij laten de openluchtmarkt in Oegstgeest niet doorgaan. Er waren maar enkele geintesseerde bezoekers en helemaal geen aanmeldingen voor kraampjes.

    Met vriendelijke groet,

    Esther & Arno

    www.DutchRoyalMini.com