Laatste uitverkoopbericht

  • MiniMani

    Beste allemaal,

    Zoals u weet, sluiten wij uiterlijk 1 mei 2009 de deuren van onze webwinkel. Als de voorraden op zijn sluiten wij de winkel voorgoed.

    Voor alle artikelen geldt: OP=OP

    Hoedenstro en picot - nog steeds voordelig geprijsd

    Decals:

    Alle decals 50 % korting.

    U kunt de afgeprijsde decals vinden onder de rubriek `schilderen met water`.

    Houten latjes:

    50 stuks van 1,30 voor slechts 1,00, met een maximum van 4 zakjes per klant i.v.m. verzendkosten per brievenpost. Voor meer dan 4 zakjes berekent TNT pakketpost. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om bij bestelling van meer dan 4 zakjes even vooraf contact met ons op te nemen i.v.m totaal te betalen bedrag voor de verzending.

    minimani@orange.nl

    Kerststofjes:

    Bij aankoop van kerststofjes ontvangt u gratis een leuk kerstfiguurtje voor in het poppenhuis.

    Stofjes:

    Alle stofjes 50 % korting, dus slechts 0,25 per lapje (dit geldt niet voor de beddengoed en combipakketjes!) Voor lakenstof geldt ook 50 % korting per lapje. U kunt de lakenstof vinden onder de rubriek “ beddengoedpakketjes”

    Onze laatste beddengoedpakketjes zijn ook flink afgeprijsd, van 3,25 naar 2,50 en van 3,95 naar 3,20. Prachtige kwaliteit stofjes met kant en/of band. Slechts nog een beperkt aantal pakketjes op voorraad, dus op=op

    U ontvangt van ons een leuke attentie als dank voor uw bestelling.

    Wij hopen u te mogen begroeten in onze webwinkel.

    Met vriendelijke groeten, Ingrid en Marianne

    www.minimani.nl

  • Anja

    Bedankt voor alles en dat het jullie verder goed mag gaan.

    Heb alleen nog steeds een rotgevoel dat ik op zondag op de beurs nog zwaar moest betalen en op maandag 50% korting .

  • Petra (Pooh)

    Ja maar dat hadden we allemaal denk ik ook online, de korting werd steeds hoger… Logisch. Ik had net mijn bestelling binnen en de dag er op waren er ook dingen die ik net besteld had NOG goedkoper… en nu krijg je er een kadootje bij, ja ik vind het wel logisch omdat ze van de spullen af moeten, ergens stopt het.

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:38 a.m. door Splinter