PLASTIC CANVAS

  • josée

    Hoi,hoi,

    Je kan het kopen bij 'knutselcor"in Leidschendam.

    Zij doet daar heel veel mee.

    Ze verkoopt het ook via internet.

    Volgens mij is dat www.knutselcor.nl en anders moet je even googlen.

    groetjes josée

  • sjaan

    hartelijk dank voor de patronen ik kan het goed gebruiken ik hoop dat je in de toekomst nog veel patronen heeft ik ben daar heel blij mee groetjes van sjaan

  • Pamela van Tol

    Haihiah

    Ik verkoop het ook in de winkel en heb het dus op voorraad!

    PAMELA'S D.H.C.

    Oostdorperweg 22-24

    2242 nk Wassenaar

    070-5116612

    www.dollshouse.nl

  • Coby Albers

    Hallo Allemaal

    Ik ben Coby en maak al canvas patronen sinds een jaar of twintig dit omdat mijn schoonzus leuke patronen meegenomen heeft uit Canada sinds die tijd heb ik veel dingen gemaakt en mijn man heeft ongeveer 2,5 Gbite boeken en patronen van internet gehaald deze site is helaas geblokkeerd omdat er mensen zijn die deze patronen commercieel gebruiken en er dus aan verdienenen dat mag dus niet ik krijg nu regelmatig boeken uit Canada het verkrijgen van Plastic Canvas is niet zo groot ook Aters in Antwerpen heeft niet zo,n grote keus dus deze platen krijg ik meestal uit Canada en soms uit Duitsland van een Americaanse legerwinkel

    groetjes van Coby

  • pamela van Tol

    Hai Joset,

    Ik sta morgen in Spijkenisse op de beurs

    wil ik het voor je mee nemen grof of fijn

    groetjes Pamela

    PAMELA'S D.H.C.

    Oostdorperweg 22-24

    2242 nk Wassenaar

    tolsteam@wanadoo.nl

    070-5116612

  • Joset

    Hoi Pamela.

    Wat aardig dat je nog op mijn mailtje reageert.

    Het is al een jaar oud,haha wat gaat de tijd toch snel.

    Maar ik ben inmiddels al voorzien.Maar jij verkoopt het ook?

    Heb je een internetwinkel,dat ik het de volgende keer bij jou kan bestellen.

    Nogmaals heel erg bedankt dat je het voor me mee wilde nemen.

    Fijne beurs morgen.

    Groetjes Joset.

  • marie bostyn

    Hallo,

    Ik ben vrijwillig in een bejaarden huis en knutsel met de bejaarden, we gebruiken veel stramien (omdat ze dit beter zienmet grof sramien) we hebben een prjet

    en zouden graad een kleine wijk willen maken we hebben al een trein gemaakt, we zoeken achter een station, huisjes kerk en bomen dit alles in 2d formaat

    Kint u mij misschien hierbij dat zou ik heel lief en leuk vinden alvast bedankt

    Hier mijn e-mail adres : mariebostyn@telenet.be

    Groetjes en hartelijk dank

  • sjaan

    hallo ik heb een vraag kan iemand mijn helpen aan een canvaspatroon om een popppen huisje of kerst huisje te maken bij dezen hartelijk dank groetjes van sjaan

  • Betty neijts

    Als er nog mensen zijn die patroontjes hebben van kersthuisjes voor plastic stramien zou je mij erg blij kunnen maken vr Gr. Betty