art deco

  • Marrie

    Hallo, ik wil heel erg graag een art deco woonkamer maken , is er iemand die dit al eens gedaan heeft en misschien wat tips voor me heeft. Ook ben ik op zoek naar art deco printjes, wie o wie kan mij helpen.

    groetjes Marrie

  • Will

    Hoi Marrie,

    Ik ben zelf ook met een kamer bezig in Art-deco stijl. Ik heb het geheel zwart/wit gehouden. De muren behangen met zebra behang van “Jennifer of the Wall”, een stoel gemaakt die in de P. & M. heeft gestaan met een zebraprint. Ik heb op internet een art-deco (grote) schoorsteenmantel gezocht en nagemaakt, een sledebed van E.M. glanzend zwart gesproten en versierd met gouden accenten, hierop een (nep)bontdeken en veel kussens. Plafonlampjes (kelkvorm) met de kelk naar boven op de schoorsteenmantel. Dit is een greep uit mijn ideeen.

    Je kan op www.jenniferprintables.com uit alle tijden printjes van behang vinden.

    veel succes,

    groetjes Will Werson.

  • Petra (Pooh)

    ik zal morgen even voor je kijken wat ik nog heb, vast wel wat, want ik vind die stijl geweldig mooi.

    Als je ‘googled’ op Art Deco vind je ook al wat bruikbaars.

    Kijk maar even hier; http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADBR_nlNL253NL253&q=art%20deco&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:38 a.m. door Splinter

  • Sjaan

    Beste Marrie,

    Kijk ook eens op de site van Brooke tucker.

    Zij heeft ook een mooie art noveau kamer/zaal.

    www.brooketucker.com

    Groetjes Sjaan