..ik heb inderdaad even niks anders te doen dan slapen, herstellen, wondinfectie verwerken, net uit ziekenhuis, wennen aan de stoma met nodige problemen, en dus hier weer lekker online. Ik lig languit met laptop, en meer zit er even niet in.
Tanja dank voor je vraag naar mij, ik ben dus thuis, maar wondproblemen, en ook de stoma ligt te diep. Morgen weer naar het ziekenhuis…
Er staat een heel duidelijk onderwerp op, dat het over Scala ed gaat, dus wie het niet wil lezen, slaat het echt wel over hoor…
Ik vind ideetjes uitwisselen en info uitwisselen e.d. geen enkele irritatie oproepen hoor, juist fijn, om dat te kunnen doen, ik vind het ook niet echt discussieren, maar lekker babbelen over hoe en wat.
Als een ander het wiel uit vindt, waarom zou je dan zelf aanmodderen?
Ik vind het juist waarom een prikbord bestaat dacht ik, en of een onderwerp dan herhaalt aan bod komt is geen enkel bezwaar… zolang er een duidelijk onderwerp boven staat, kun je kiezen het over te slaan.
Anne Marie had nieuwe info dus prima te melden.
Nivea ken ik trouwens als een lekkere zachte créme, maar dan wel die voor softies hihi, oh nee Nivea soft heet dat!
Ik ken veel afkortingen, maar deze kende ik nog niet, weer wat bij geleerd, kijk en daar is ook het prikbord voor, lekker leren van elkaar, liefste wel de leuke dingen natuurlijk.
Er komen zo vaak dubbele vragen terug, dan geeft iedereen toch netjes antwoord, en raken niet geïrriteerd er door. We wijzen iedereen op de ‘zoekfunctie’ maar als je net nieuw bent dan komen er veel vragen, en eerlijk ook al ben je langer bezig, zelf leer ik ook weer van jullie antwoorden, en dat is lekker meegenomen.
groetjes Petra
Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:34 a.m. door Splinter