Hallo allemaal
Idereen is gelukkig vrij om te doen wat hij wil, en ik ben geen abonnee dus kan ik straks alle kanten uit. Ga ik hem wel weer kopen of niet.
Maar waar het mij om gaat is dat er veel mensen graag willen weten wat ze ongeveer kunnen gaan verwachten van het nieuwe p&m.
Wat nu dus duidelijk een andere opzet gaat krijgen.
Misschien wel veel beter dan P&M ooit geweest is .Maar we hebben het hier toch niet over staatszaken die niemand nog mag weten. Annemarie heeft een fijn gesprek gehad en de nodige informatie gekregen. Maar de betalende(trouwe) abonnees mogen voorlopig nog niets weten voor juni.Sorry hoor maar ik vind dit niet kunnen.
Er zijn in deze tijd mensen die niet voor meerder bladen kunnen kiezen en hun eigen keus op tijd willen kunnen maken.De P&M of een ander poppenhuisblad wat misschien beter bij hun past zonder dat ze straks vast zitten aan een P&M die ze eigenlijk zo niet hadden gewild.Laat we daarom nu stoppen met reclame te gaan maken voor de nieuwe p&m en eerlijk gaan vertellen wat er gaat komen en veranderen zodat iedereen zijn eigen keus kan gaan maken.
Groetjes Tanja.