Poppenhuis beurs Rijswijk

  • Ria

    hallo allemaal

    ik zag een bericht op de markt van MiniMani over Rijswijk als je naar de site van

    rijswijk gaat en je klikt op de blauwe balk boven in op seizoens beurzen

    dan krijg je voor de komende maanden te zien wat er te doen is ook de poppenhuizen en miniaturen beurs staat er bij op 7en 8 maart dus moeten we nog even geduld hebben

    Ria

  • MiniMani

    Hoi Ria

    Inderdaad.Had geen idee dat je daar op kon klikken.Nou is het in ieder geval duidelijk dat de beurs gewoon doorgaat.

    Groetjes Ingrid van MiniMani

  • Petra (Pooh)

    De beurs in Rijswijk dat deze gewoon weer doorgaat twee maal per jaar was eind december bekend bij velen hier. Ik stelde nml toen de vraag of hij wel of niet doorging. http://poppenhuizen.prikpagina.nl/read.php?f=1933&i=45790&t=45790

    Toch zo heel lang wachten is het niet, zaterdag over drie weken al! Gaat zooo snel… dagen vliegen zo hard om.

    De beursagenda staat ook al weer een hele poos op Poohbeers vermeld, het totale overzicht zover mij bekend zijn dan natuurlijk.

    Rijswijk is altijd zo'n leuke gezellige beurs en nadien kun je er ook een heerlijk hapje eten, in alle soorten en maten, en uit vele landen. Van poffertjes tot chinees, shoarma, spareribs, friet en chinees… super.

    Spareribjes kan ik echt aanraden, mjam.

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:37 p.m. door Splinter

  • inge

    Hoi

    Als je nu gaat kijken op www.evenementenhalrijswijk.nl dan staat er dus niks over een poppenhuisbeurs. Dus ik snap het niet helemaal.

    groetjessssssss Inge