zelf bloemen maken

• Alida

Ik zou graag zelf bloemen en plantjes willen maken voor het poppenhuis schaal

1.12.

Hoe zou ik dat kunnen doen.

Ponsen gaat niet. Hoe zou ik dat anders kunnen doen of zijn er webwinkels waar je complete pakketjes heb om bloemen te maken?

Graag hoor ik van jullie

• astrid mols

hoi alidhttp

hier kun je leuke workshoppakketjes kopen.

http://poppenhuis.trompke.nl/

groetjes astrid

• Gerda

waarom gaat ponsen niet? in de workshop pakketjes zitten ook geponste blaadjes

namelijk.

• adrie van der helm

hoi alida

je kan bij miniatures from delft (jan vd doel) ook laser paketjes kopen van diverse planten kijk maar op de site hier op de poppenhuis pagina groetjes adrie

• Petra (Pooh)

Hoi Alida,

Je kunt mooie pakketjes en losse bloemen die geponst zijn kopen bij de Hobbyshop.

Ook bij Akke Ris kun je mooie pakketjes kopen en ook heeft zij drie hele mooie boekjes geschreven vol met leuke workshops om planten en bloemen te maken.

Deze zijn dan wel geponst, ik begrijp dat jij geen ponsjes hebt? Je kunt zakjes geponste bloemen en blaadjes kopen dan.

Kijk even voor alle links en ook nog een hele hoop workshops voor plantjes en bloemen op mijn site. Een speciale rubriek geeft ook aan waar je het kunt kopen.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:29 p.m. door Splinter

• Petra (Pooh)

p.s.

Je kunt ook nog bloemen maken met ‘flowersoft’ dit is te koop bij ‘Priegelwerk’.

bij de workshops op mijn site staan ook wel andere technieken…

onder die rubriek staan de winkels en bovenin ook winkels die materialen verkopen.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:28 p.m. door Splinter

• Alida

Het ponsen gaat niet omdat ik geen kracht heb in mijn handen door mijn ziekte. Dus ik kan zo'n ponsje niet ingedrukt krijgen. Dat gaat te zwaar al zijn het hele kleine ponsjes dan gaat het nog niet.

• Gerda

oh sorry Alida ik hoop dat mn vraag niet te bot was.

ik vroeg het omdat zelf ponsen veel goedkoper is, ik dacht misschien lukt het op een andere manier dan wel.

maar k weet uit ervaring dat als je de kracht mist dat daar gewoon geen

alternatief voor is.

ik bestel mn bloemen bij www.variaatjes.eu

mooie, leuke pakketjes met een duidelijke beschrijving en voorgeponste blaadjes.

succes met bloemen maken, het is wel een leuk werkje om te doen :)

• alida

Hallo Gerda,

Geef niks hoor. Kan toch gebeuren. Jij kon dat niet weten.

Heel erg bedankt voor je tip.