DH and miniture scene

• ineke

nog niet zo lang een abonn. hebben jullie het tijdschrift voor febr. al gekregen?

dacht dat de vorige nrs nog voor de DHN uitkwamen.

dank jullie voor antwoord.

gr. ineke z

• helma

Hallo Ineke,

Er is twee dagen eerder ook al een oproep geplaatst hierover door Suzanne.Zie reacties hieronder. Ook ik heb de Dollhouse and Miniature scene nog niet ontvangen en heb dit weekend gemaild naar DHMS.Er is door verschillende mensen gemaild als ik de berichtjes hierover lees dus het zal in Engeland wel duidelijk worden dat er iets niet klopt met de verzending.Ik wacht hun reactie even af .Ik zou je aanraden om ook even te e-mailen.

Groetjes Helma

• ineke

helma dank je dat had ik niet gezien van die anderen. als er een afkorting staat klikt het hier niet direct haha.

heb ondertussen een meeltje gestuurd!

gr. ineke z

• helma

Hallo ineke,

Ik had bij mijn mail een hoge prioriteit erbij gezet en heb net bericht ontvangen dat ze DHMS nog een keer toezenden. Daarbij staat ook nog dat ze gaan uitzoeken hoe het komt dat veel Non UK abbonnee's geen blad hebben ontvangen.

Ik hoop dat je ook spoedig wat hoort.

Groetjes Helma

• Petra (Pooh)

Mocht je niet weten waarheen of iemand anders;

dhmscomments@warnersgroup.co.uk

Warners Group Publications

tel. 0044-1778 391000

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:29 p.m. door Splinter

• ineke

kreeg ook snel antwoord, had alleen vergeten erbij te zetten dat het om de DHMS ging haha.

maar als ze zo goed reageren zal het wel goedkomen.

dank je wel.

gr. ineke z

• Petra (Pooh)

Op dit adres kreeg ik dus een foutmelding.

Enige juiste is deze; subscriptions@warnersgroup.co.uk

Ik kreeg een kort maar krachtig antwoord;

I am sorry to hear that you have not received the issue and will ensure that a replacement is sent

Regards

Collette

groetjes Petra