DHMS

  • suzanne

    Hebben jullie de nieuwe DHMS al ontvangen, ik had hem allang verwacht en heb al veel problemen met verzending gehad dus ik vrees…..

  • Linda Zuidervaart

    Ook ik heb geen DHMS tot op heden ontvangen.

    Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de uitgever.

    Tot op heden echter geen reactie.

    Afwachten maar weer…

    Linda

  • Petra (Pooh)

    Ik heb even nagekeken welke mijn laatste nr was. Komt omdat ik altijd twijfel welke van de twee ik had gezien, DHMS of DHW…

    Ook heb ik DHMS net renewed, maar dat is pas voor april, dus op voorhand.

    Mijn laatste nr was januari en inderdaad moest februari allang binnen zijn, van DHW heb ik wel vorige week febr. binnen gekregen…

    Op de website staat dat hij in the UK 24 dec. verkrijgbaar is.

    Ik zal ook even mailen, wie weet helpt het.

    Bedankt voor het attent maken hierop trouwens, ik heb het meestal pas door als ik het hier lees. ;)

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:30 p.m. door Splinter

  • biek

    Hallo Suzanne,

    Ook ik heb een abonnement en ik heb van de week gebeld waar het febr nummer bleef en ze zei dat het er allang had moeten wezen. Bellen werkt veel beter als mailen want daar wordt niet gelijk naar gekeken. Als je belt wordt er gelijk aktie ondernomen en een exemplaar opgestuurd is mijn ervaring.

    groetjes, Bianca

  • Petra (Pooh)

    Mailen werkt ook altijd prima hoor, krijg altijd keurig antwoord en een nummer.

    Ik ben nml geen beller, mail veel liever, telefoonabb. hebben wij meer voor ziekenhuis maar we denken echt om het op te zeggen. Hetgeen me tegen houdt is dat we dit zelfde nr al hebben van 1984…Artsen bellen tegenwoordig net zo makkelijk naar mijn mobiel…

    Ik weet inderdaad dat men hier (en ook bij Ashdown) aan de telefoon heel vriendelijk is, maar het is toch makkelijker te mailen vind ik dan hoor. Er is ook geen haast bij, als ik het nr maar krijg is het prima. Maar ik hoef het echt niet op stel en sprong te hebben.

    Er liggen zoveel leuke bladen, stapels, die ik telkens van voor naar achteren lees.

    Heb nu de 2 NL-se bladen (P&M + DHN) en 2 Engelse (DHMS & DHW).

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:30 p.m. door Splinter

  • carla tuijnman

    Kijk eens op de site van het poppenhuis museum te Heesch.

    Zij gaan er mee stoppen en ze weten nog niet of er nog meer exemplaren komen van P&M men probeer tot nr. 100 te gaan maar dat is niet zeker.

    Mensen met een abonnement worden nog ingelicht hoe of wat.

    Groetjes Carla.

  • Petra (Pooh)

    Hoi Carla,

    Heel lief dat je dit meldt, ik heb ook een abb. op P&M, het stond in het blad, en er is ook hier op prikbord over gepraat. Hopen dat ze wel doorgaan.

    Maar ik begrijp even niet waarom het hier staat, in dit toppic bedoel ik.

    Het toppic hier gaat over DHMS, een engels blad. Iedereen hier in dit toppic heeft een abb er op, maar het laatste nr niet ontvangen.

    Misschien wilde je het ergens anders om plaatsen?

    ————————————————————————————-

    Voor de anderen;

    Ik had naar twee emailadressen gemaild, en eentje blijkt het niet meer te doen, krijg een foutmelding. dit is de juiste; Subscriptions@warnersgroup.co.uk

    In elk geval kreeg ik een mail terug met hele korte boodschap;

    I am sorry to hear that you have not received the issue and will ensure that a replacement is sent

    Regards

    Collette