webwinkel

• adrie van der helm

hoi allemaal

ik heb een web winkel geopend,met miniaturen en vooral fimo staafjes die voor poppenhuis en nail art gebruikt kunnen worden,

de poppenhuis staafjes zoals hello kitty,smurf,valentijn hartkunnen lollies van gemaakt worden,snoepstaafjes ,fruit/groente/worst staafjes,andere staafjes zijn ook leuk om dunne plakjes op doosjes te versieren,binnen kort komt ook mickey mouse erbij ook leuk voor lollies, er komen telkens nieuwe miniaturen bij ook lingerie ,kijk gerust rond groetjes adrie

http://www.winkelplein.nl/dekleinepimpelmees/

• Freubellientje (Els)

Hoi Adrie,

Ik wens je in ieder geval veel succes met je webwinkel!!!

Groetjes (freubellientje) Els

• adrie van der helm

hoi els

dank je wel groetjes adrie

• Petra (Pooh)

Hoi Adrie,

Gefeliciteerd met je webwinkeltje!

Leuk als die fimocanes.

Maak je alles zelf? Knap werk in elk geval.

Zag pas nog tijdens het surfen een filmpje er van, en heb een dvd van Angie Scar.

Zelf waag ik me er niet aan, ja ok, Engelse drop gaat nog…

Als ik fimo canes google kom je enorm veel vormen tegen, misschien leuk eens te kijken?

http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4ADBR_nlNL253NL253&q=fimo%20canes&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Oh enneh ik heb je al op mijn site gezet onder ‘shops met eigen collectie’. 2e kolom.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:21 p.m. door Splinter

• adrie van der helm

hoi petra

bedankt voor je berichtje,en dat je mij op je site geplaatst heb,ik maak inderdaad alles zelf ik heb nu mickey mouse staafjes gemaakt ook heel erg leuk om lollies van te maken ze komen binnen kort op mijn site,het meeste is eigen ontwerp.foto volgt gr adrie

• Anja's Handwerkatelier

Hoi Adrie,

Leuke winkel en mooi nagels.

Gefeliciteerd met je nieuwe winkel.

groetjes,

Anja

www.handwerkatelier.nl

• adrie van der helm

hoi anja

dank je wel,de nagels zijn door een nagelstyliste gemaakt met mijn produckten,gr adrie