Beuragenda vernieuwd op Poohbeers

• Petra (Pooh)

Nou het onderwerp zegt het al, de beursagenda 2009 staat er zo ver mogelijk op!

1e Kolom bovenaan…

Zo kunt u altijd de link aanklikken om info te bekijken over die beurs.

Zo ver mogelijk vermeld ik de link van de organisatie.

Als je vragen hebt of het een poppenhuisbeurs of ook poppen en beren is, raad ik aan altijd even contact op te nemen met de organisatie.

Nuth en Peize zijn helaas niet op-to-date op heden, (stond wel oude beursen op) zodra ik die heb, komen ze erbij.

Heeft u nog een beurs te melden, mail dan gerust.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:22 p.m. door Splinter

• biek

Hallo Petra,

Ik zag de beurs van Antwerpen op 16 en 17 mei er niet bij staan, wel die in Oktober.

groetjes, biek

website:

http://people.zeelandnet.nl/evdbent/uk_index.htm

• jenny aerts

hoi Petra,

24 en 25 januari in de floraveiling te Bleiswijk staat er ook niet op vermeld,

hier is een poppenhuistentoonstelling te zien van 20 lopende meters.

en verschillende miniatuurstanden erbij,

ook een beurs om goed aan materialen te komen, van alles wat is er aanwezig.

gr jenny v. h. Tafereeltje.

de website is daarvan www.heins-hobbys.nl.

• Petra (Pooh)

Biek en Jenny, dank jullie voor de aanvulling.

Antwerpen had ik inderdaad dubbel, dacht dus zelfde data had er eentje weg gehaald haha…

Bleiswijk zag ik ook, maar ik zag alleen ‘hobbybeurs’, als je het niet weet is het geen miniaturenbeurs.

De site van Heins stond er wel op vermeld, maar nu ook de datum van Bleiswijk erbij! Thanks.

Ook de datum van Soest (D) staat er nu bij trouwens, zag dat ik die ook niet had.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:22 p.m. door Splinter

• melissa

Hoi Petra.

Wat de beurs in Drachten betreft,kun je beter een link maken naar mijn website beurs pagina,want de intree is bij mij iets anders.

groetjes Melissa