Leuke tip, zal je tip nog meer uitbreiden;
als je trouwens een enkel gewoon printerpapier onder het servet legt, dus samenneemt knipt het makkelijker, en kun je het ook ponsen!
Er zijn ook onderzetters in de vorm van die taartrandjes voor onder en om wijnglazen en gewone glazen.
Voor om de voet hebben een zijkant ingeknipt maar zijn wel rond, kun je ook heel prima gebruiken voor kleed om de voet van je mini kerstboom.
de rondjes voor onder (thee)glazen zijn prima voor op een rond tafeltje of grotere eettafel.
Als je ooit eens een kopje thee in een restaurant drinkt, zitten die heel vaak onder je glas… dus netjes vragen om wat schone en men vind het dan een leuk iets zo'n hobby. (nu is alweer 5jr terug dat ik dat zag in dat restaurant want thee drink ik toch meestal gewoon thuis)
Ik dacht dat bij Xenos of Action deze rondjes en taartrondes verkocht worden. (zeker de grotere bij Action gezien!)
Servetten zijn er soms ook in tissuesmodel, kleiner dus, en die hebben soms kleinere motiefjes, ooit bij Pipoos gekocht, want superleuk voor decoupage in mini.
groetjes Petra
Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:23 p.m. door Splinter