printjes van treinen

• conny72

Hallo allemaal,

Over twee weken is mijn vader jarig. Hij is helemaal gek van modelspoor.

Hij krijgt geld om er iets leuks voor zijn treinen voor te kopen maar wil dit natuurlijk op een originele manier verpakken.

Wil een kijkkastje maken met doosjes van treinen en treintjes. Wie heeft voor mij printjes van treindoosjes en weet waar je leuke, niet al te dure treintjes kunt kopen?

Alvast bedankt

Conny

• Ada

Hallo Conny, als je vader märklin treinen heeft, dan kun je naar märklin.de gaan en zelf foto's verkleinen, en van karton doosjes maken.En zelf heb ik op de beurs in rijswijk bij iemand een doosje met treintjes gekocht, en daar staat hornby op, ik denk dat het ongeveer €15.00 koste, en je kunt zelf het printje veranderen op het doosje, met het merk treinen wat je vader heeft.Bij euromini hebben ze ook treintjes die zijn goedkoper

• Henneke

Hoi Conny

Ik heb wel wat printjes voor je . Maar ik kan jou mailadres niet zien .

Wil je me even mailen ? dan kan ik je wat sturen .

Grt Henneke

• Petra (Pooh)

Er zijn zeker printjes van treinen, maar leuker is zoals Ada al aangaf, zelf maken, eventueel van foto's van de treinen van je vader, helemaal leuk.

Hoe kom je aan modelletjes van doosjes en vormen?

Nou die staan bij mij op de website en ik geef je even de directe link door;

http://www.ruthannzaroff.com/mirkwooddesigns/templates.htm

het zijn templates, dus voorbeelden van doosjes die je dus zelf in kunt kleuren, dmv een foto. Of plaatjes op google zoeken.

Simpel te maken in bv Paint, een programma wat iedereen met Windows heeft.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:24 p.m. door Splinter

• Nicole

Hoi Conny,

Heb je a genoeg printjes gekregen of kan ik je nog blij maken?

ik hoor van je, groetjes, Nicole