kerst naaimachinekap

• anita(lelystad)

voor wie het leuk vind om te kijken

mijn kerst naaimachine kap is opnieuw ingericht

met nieuwe spulletjes en de kerstboom is opnieuw versiert

hij is er weer helemaal klaar voor

fotoos staan op mijn site

http://anitas.wereldje.nl/

groetjes anita

• Annelies van der Ham

Ontzettend leuk Anita, heel sfeervol. Vooral de versiering van de schoorsteenmantel vind ik prachtig. En wat heb je leuke serviesjes.

Ik ga nog een keer kijken.

groeten

Annelies

om in de kerstsfeer te blijven:

www.anneliesvanderham.nl/kersthuis.htm

• anita(lelystad)

dankjewel annelies

vind jouw kersthuis ook altijd zo ontzettend leuk om naar te kijken

groetjes anita

• Nancy

Leuk zeg! Ik heb in je gastenboek geschreven ;-)

Groetjes Nancy

• Nancy

Annelies wat een prachtig kersthuisje, je hebt geen gastenboek zag ik dus schrijf ik het hier. Ontzettend sfeervol en zulke mooie dingen die je hebt gemaakt! Ik kom er helemaal in de kerstsfeer door :-)

Groetjes Nancy

• Annelies van der Ham

Ja zeker heb ik een gastenboek Nancy. Staat helemaal onderaan alle pagina's van mijn website. Maar dit is ook goed hoor. Dank je wel voor je complimentje.

groeten van Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• Nancy

Ik heb het gevonden Annelies, beetje dom van me om dat boekje niet te zien terwijl het er toch zo duidelijk staat. :D

Ik zocht bij de links onderaan de pagina. Groetjes Nancy

• Astrid 2

Hoi Annelies,

Ik ben ook even op je site geweest, prachtig allemaal!

Ik zag ook dat jij het Greenleaf dorp in 1:48 hebt, hoe ben je daar aangekomen, op Greenleaf zelf verwijzen ze naar een online winkel waar ik dan nét deze set niet kan vinden.

groetjes Astrid 2

• Annelies van der Ham

Hoi Astrid,

Het 1op48 Greenleaf dorp heb ik destijds, misschien wel 10 jaar geleden of langer, gekocht bij Open Poppenhuis in Hillegom. Het is een poppenhuiswinkel, misschien dat je daar eens kunt informeren.

Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik niet eens het hele dorp inelkaar heb gezet. Er liggen nog verschillende huisjes in de doos, misschien eens…….. ooit….

groetjes van Annelies

www.anneliesvanderham.nl