op zoek naar 1:24

• Astrid 2

Hallo allemaal,

Nu door mijn projectjes heen ben wil ik eindelijk eens beginnen aan mijn 1:24 stans poppenhuis, dit heb ik ooit gekocht om te kijken of ik poppenhuizen wel leuk vond (duh!!!).

Tot mijn grote vermaak (dat heb ík weer) stopt euro minis met 1:24 dus nu ben ik op zoek naar sites met online winkels waar ik mooie dingetjes uit kan zoeken.

Melissa's weet ik inmiddels en Jan en Corry Slagter uit Almere (hometown) alhoewel je bij hun niet online kunt bestellen.

Wie weet hebben jullie wel veel meer info, buitenland is geen probleem dus vertel?

groetjes Astrid (2).

• Petra (Pooh)

Hoi Astrid,

Kijk eens op mijn site bij 1:24, staan nog wat links die je misschien gebruiken kunt.

Als je ook zelf wilt maken, kun je in principe alle workshops en printjes gebruiken, gewoon de maat halveren!

Het is een hele schattige vertederende maat vind ik, wel klein maar schattig.

groetjes Petra

Post is bewerkt op jun 30, 2016, 4:17 p.m. door Splinter

• Marjan

Ik was van de week In Heesch en daar hebben ze héél veel 1:24, en nu met

een korting van 30%.

Misschien ben je in de gelegenheid om daar naar toe te gaan.

Marjan

• Miranda (Herkenbosch)

Hoi Astrid

Ook ik heb 1:24 artikelen in mijn collectie. Misschien zit er iets voor je bij?

Groetjes Miranda

www.poppenhuisonline.nl

• Astrid 2

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe, het is verbazingwekkend dat er maar zo weinig is van 1:24, ik kreeg van Marc van het Behouden Huis ook antwoord op mijn vraag, Tineke zou me wat site's mailen, maar ze ligt nu in het ziekenhuis met een ontsteking aan het oor, ook via deze weg sterkte Tineke! ik hoop dat je snel weer opknapt!

• Angelique

Bij ons op de site staan ook 1:24 artikelen.

En in de toekomst komt daar steeds meer bij we blijven in het 1:24 vanwege de combinatie racebanen en poppenhuis

Groetjes Angelique

www.poppenhuis.com

• mini-maten

Hallo Astrid,

Ook ik stop met 1:24 maar heb nog wel e.e.a. zoals behangetjes, tegelvellen, meubels en kleingoed (dieren,glas e.d.). Er staat niet veel op mijn website direct maar je kunt altijd in Utrecht komen kijken. Nu met 20% tot 50% korting.

Ook kun je per e-mail bestellen. Verzenden is altijd mogelijk.

Met vriendelijke groet en succes met je zoektocht.

Aloyse

Mini-Maten

• Anja

Hallo Astrid,

Ik heb al vaker 1:24 besteld uit Amerika bij:

www.thevintagedollhouseshop.com

Zij hebben heel veel. Duurt een week voor je het binnen hebt, verzendkosten zijn niet hoog en je kunt betalen met je creditkaart, als je die hebt. Tot nu toe heb ik er goede ervaringen mee.

Groetjes, Anja D

• poppenhuisminiaturen.nl

Hallo Astrid,

Bij mij kan je ook een aantal artikelen vinden voor 1:24.

Misschien zit er wat bij voor je.

Groetjes van Inge.

www.poppenhuisminiaturen.nl

• Priegelwerk

Ook ik heb 1:24 in mijn assortiment.

Momenteel in de aanbieding, misschien zit er iets voor je bij.

Groetjes Anita

www.priegelwerk.nl