Fairbanks mijn laatste bericht

• Petra (Pooh)

Ik heb schijnbaar en gelukkig maar ook, iets gemist???

Waren er negatieve reacties NA ALLES wat jullie er ZELF in gestoken hebben?

Tjonge jonge, soms denk ik wel dat we terug in de kleuterschool zijn beland, jammer dat mensen geen waardering meer kunnen opbrengen voor elkaar.

Het lijkt wel of het makkelijker is geworden om een klap uit te delen dan een schouderklopje, terwijl dat laatste echt minder kracht kost en meer voldoening geeft!

Jullie hoeven je absoluut niet te verdedigen, het was een pure daad en een daad uit jullie hart!

Roos omdat je het zomaar wilde schenken, en Nancy omdat ze geheel vrijwillig wilde helpen jouw wens om het een goed huis te geven, geheel gratis incl. alles!

jammer ook dat er zelfs al oorlogje gevoerd kan worden wanneer het om een vrijetijdsbesteding gaat, een hobby! Als wij al zo met elkaar omgaan, wat moet het kabinet dan?

Roos en Nancy, houd er geen naar gevoel van over, jullie hebben het geprobeerd, en het was het waard, jammer dat het niet helemaal is gelukt zoals gepland.

groetjes Petra

• Freubellientje (Els)

Lieve Roos en Nancy,

Wat lees ik nu toch allemaal?!!!

Dit kàn toch niet waar zijn?!!!

Waarschijnlijk heb ik ook e.e.a. “gemist” net als Petra (Pooh) in haar berichtje schrijft, maar…duidelijk is het wel.

Tjonge jonge, hoe kan het toch zo gebeuren?

Ik ga verder geen verhaal “ophangen” over hoe ik het vind, denk dat IEDEREEN daar hetzelfde over denkt.

Het enige wat ik nog kwijt wil is dit: jullie verdienen een PRACHTIGE, PLUIM!!!

Lieve groetjes Els

• Hannah

Heb ik wat gemist, is er iets gebeurd ??? Ga snel teruglezen.

• Hannah

Heb het hele verhaal gelezen en ik sta volledig achter Roos en Nancy. Ik was zelf iemand die in de “2e ronde” zat en heb altijd de grootste bewondering gehad voor de manier waarop Roos en Nancy dit deden. Zij waren er op zo'n integere manier mee bezig dat ik zeker weet dat hun besluit om het verhaal Fairbanks niet door te laten gaan, alleen maar genomen kan zijn nadat er “heel wat” gebeurd is, Roos en Nancy zouden NOOIT zomaar een dergelijk besluit nemen.

Lieve Roos en Nacy, trek je er niets van aan al de rottige dingen die gezegd zijn. Ken je het spreekwoord “zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten”? Ik denk dat alle mensen die zo naar gereageerd is maar eens bij zichzelf moeten nadenken waarom ze zo reageren. Roos en Nancy: jullie zijn geweldige vrouwen en ik sta volledig achter jullie !!!!!!!!