Email-actie voor het behoud van de P&M!!!!

• Marleen

hallo lieve poppenhuisfanaten,

Zoals de meesten wel al gehoord zullen hebben willen de makers van het prachtige en leerzame blad Poppenhuizen &Miniaturen,stoppen met het maken van het blad.Na al die jaren dit fantastische blad te hebben gelezen en gebruiken,

gaat dit echt aan mijn hart.

Ik wil dan ook graag een actie opzetten om het blad toch te kunnen behouden!

Ik wil jullie dan ook allemaal verzoeken een mailtje te sturen naar de P&M

met daarin wat jullie van het blad vinden en dat het blad absoluut niet mag verdwijnen!!! En op deze manier de makers te laten weten dat het aantal poppenhuisfanaten niet verminderd,maar juist enorm vermeerderd is!

Het is een laaste poging om dit blad in het leven te houden,dus ik hoop dat iedereen er gehoor aan wil geven en mee doet aan de mailactie!

Hier kun je je reactie mailen naar de P&M:

http://www.poppenhuizen-miniaturen.nl/reactie.html

Alvast namens alle liefhebbers van dit blad hartelijk bedankt ;-)

lieve groetjes,Marleen

• Anja

Mijn mail is vanmiddag de deur al uitgegaan

Groetjes

Anja

• adrie van der helm

hoi

ook ik heb net een mail gestuurd ik had net mijn abonnement verlengd vorige maand groetjes adrie

• Janny & Keimpe

Hallo Alemaal.

Ook wij hebben reeds een mailte gestuurd en hopen dat er nog een lange rij mag volgen.Dit blad mag zeker niet verdwijnen.

Groetjes Janny & Keimpe te Apeldoorn

• Marleen

Geweldig dat er massaal gereageerd wordt op deze actie!

Hoe meer mailtjes,hoe beter!

Dan moeten ze toch wel inzien dat er toch nog voldoende mensen zijn die het blad heel graag willen blijven lezen,hopelijk nemen ze dan een goede beslissing om het blad voort te laten bestaan ;-)

Lieve groetjes,Marleen

• Ada

Ja ik heb net ook een mail gestuurd, had ook al mijn abonnement verlengd.Groetjes Ada

• Sjaan

Net de mail verzonden.

Wij kunnen zo'n GROOT blad toch niet missen in onze miniwereld.

Groetjes Sjaan

• bianca hetdroomsleuteltje

ik heb ook natuurlijk een mailtje er tegen aan gegooid, we kunnen dit blad gewoon niet missen!!!

kom op dames en heren volg de rij!!

groetjes,

bianca