Annulering beurs bocholt

• Little Romance miniatures

Lieve Mensen,

Helaas ben ik wegens omstandigheden genoodzaakt geweest de poppenhuis en miniaturenbeurs in Bocholt (B) a.s zondag 30 november af te zeggen.

Ik ben echter door een fikse storing in mijn pc ál mijn e-mail adressen kwijt geraakt, en zo doende kan ik een aantal klanten die een bestelling bij mij persoonlijk zouden af komen halen, niet meer bereiken!! Ik wil daarom langs deze weg vragen of deze klanten eventjes contact met mij willen opnemen!

Hartelijke groetjes,

Tanja Verlaek,

Little Romance Miniatures

Website: www.sitemaken.nl/fverlaek

• Marja Balvers

hoi tanja

vind het wel jammer dat je het zo hebt neer gezet…

nu denken mensen dat de beurs is geannuleerd……..

ik zal even een nieuw berichtje plaatsen dat het alleen jou betreft.

gr marja

• Petra (Pooh)

Duidelijkheid staat inderdaad voorop!

;)Petra

• Petra (Pooh)

Bestellingen Little Romance miniatures….

Auteur: Little Romance miniatures (—.direct-adsl.nl)

Datum: 28-11-2008 11:26

Lieve Mensen,

Helaas ben ik wegens omstandigheden genoodzaakt geweest de poppenhuis en miniaturenbeurs in Bocholt (B) a.s zondag 30 november af te zeggen.

Ik ben echter door een fikse storing in mijn pc ál mijn e-mail adressen kwijt geraakt, en zo doende kan ik een aantal klanten die een bestelling bij mij persoonlijk zouden af komen halen, niet meer bereiken!! Ik wil daarom langs deze weg vragen of deze klanten eventjes contact met mij willen opnemen!

Hartelijke groetjes,

Tanja Verlaek,

Little Romance Miniatures

Website: www.sitemaken.nl/fverlaek

P.S. Tanja, je kunt altijd een oproepje hier plaatsen voor de mensen die besteld hebben, namen zul je toch wel hebben? Evt. heb ik ook veel emailadressen, je mag me altijd mailen, kijken of ik je ergens mee kan helpen.