Helaas een vervelend bericht maar nodig voor een ieder die na 7 December een leuk verslag verwacht op Nancy's website.
Bij deze wilde ik laten weten dat het project de Fairbanks op een voor ons heel teleurstellende manier is afgelopen.
Het was voor mij heel belangrijk dat het poppenhuis op een goede plek terecht zou komen en met het verpleeghuis dachten Nancy en ik dat dat echt ook zo zou zijn maar nadat de beslissing was genomen en wij de ontvangers, het verpleeghuis, daarvan op de hoogte hadden gesteld is er vanuit het verpleeghuis echter geen initiatief voor contact meer geweest.
De communicatie is alleen maar vanuit onze kant geweest, maar het ligt toch in de lijn van verwachting dat je als ontvanger wel enige moeite doet om je blijdschap dan wel je enthousiame te tonen d.m.v. mail dan wel telefoon of via het gastenboek op Nancy's site waar zij speciaal voor het verpleeghuis een aantal pagina's heeft gemaakt. Dit is vanaf 12 November echter niet meer gebeurd.
Dit alles heeft mij zo diep geraakt dat ik de voor mij zeer zware beslissing heb genomen om het niet meer door te laten gaan.
Hoe het nu verder gaat met Fairbanks, ik heb geen idee, voorlopig heb ik geen zin om na te denken over een eventuele nieuwe/andere bestemming.
Ik hoop dan ook het bij deze mededeling te kunnen laten en zowel Nancy als ikzelf, willen er verder geen correspondentie aan wijden, hoe goed bedoeld (of niet) die ook zou zijn. Sorry maar ik vraag hiervoor begrip.
Met vriendelijke groeten,
Roos Pieters-Visser