Triest nieuw Fairbanks

• Roos Pieters-Visser

Helaas een vervelend bericht maar nodig voor een ieder die na 7 December een leuk verslag verwacht op Nancy's website.

Bij deze wilde ik laten weten dat het project de Fairbanks op een voor ons heel teleurstellende manier is afgelopen.

Het was voor mij heel belangrijk dat het poppenhuis op een goede plek terecht zou komen en met het verpleeghuis dachten Nancy en ik dat dat echt ook zo zou zijn maar nadat de beslissing was genomen en wij de ontvangers, het verpleeghuis, daarvan op de hoogte hadden gesteld is er vanuit het verpleeghuis echter geen initiatief voor contact meer geweest.

De communicatie is alleen maar vanuit onze kant geweest, maar het ligt toch in de lijn van verwachting dat je als ontvanger wel enige moeite doet om je blijdschap dan wel je enthousiame te tonen d.m.v. mail dan wel telefoon of via het gastenboek op Nancy's site waar zij speciaal voor het verpleeghuis een aantal pagina's heeft gemaakt. Dit is vanaf 12 November echter niet meer gebeurd.

Dit alles heeft mij zo diep geraakt dat ik de voor mij zeer zware beslissing heb genomen om het niet meer door te laten gaan.

Hoe het nu verder gaat met Fairbanks, ik heb geen idee, voorlopig heb ik geen zin om na te denken over een eventuele nieuwe/andere bestemming.

Ik hoop dan ook het bij deze mededeling te kunnen laten en zowel Nancy als ikzelf, willen er verder geen correspondentie aan wijden, hoe goed bedoeld (of niet) die ook zou zijn. Sorry maar ik vraag hiervoor begrip.

Met vriendelijke groeten,

Roos Pieters-Visser

• marianne

hallo lieve Roos en lieve Nancy.

ik kreeg net even kippvel van je verhaal..

ik persoonlijk vind dit afschuwelijk voor jullie allebei.

vind dit zeer laag en laks om niks te laten weten.

1 ding is zeker.. julie tween hebben jullie BEST gedaan.!!

hun zijn het dus absoluut NIET waard om jou prachtige poppenhuis in ontvangst

te nemen.

*sorry* ik heb hier even geen worden voor anders..

hou jullie beiden taai,

ik hoop dat het alsnog *indien* een goed plekje krijgt waar het WEL gewaardeert word.

kop op beiden !!.

groetjes van Marianne.

• Linda

Hoi lieve Roos en Nancy

Ik vind dit echt heel triest voor jullie als je dat toch overkomt dat iemand zo'n warm en rijkelijk gebaar doet dan hoop je toch op wat meer belangstelling maar als je gevoel dan niet meer goed is zou ik zo'n groot gebaar ook terugtrekken want daar is het gewoon te kostbaar voor dus gelijk hebben jullie.

Groetjes Linda

• Merel

Hallo beiden

Wat diep triest.

Kan me voorstellen dat jullie er even geen zin meer in hebben.

Weet wel dat jullie door jullie actie heel veel mensen geraakt hebben.

In de positieve zin dan he!

dikke knuffel,

Merel

• Petra (Pooh)

Oh wat enorm jammer is dit!

Je zou denken dat men de dagen zou aftellen…

Ik kan en wil er verder ook geen oordeel over vellen, ik ken het tehuis niet en het management etc.

Hopelijk weten jullie nog welke mail de op 1 na allerbeste indruk maakten en dat je de naam nog weet…

Iets als een kinderziekenhuis op een afdeling voor jongeren of zo, zou ook ideaal zijn. (niet voor kleintjes, logisch)

Nou ik blijf hopen op een toch goede oplossing alsnog.

Petra

• Marja Balvers

zeker een heel triest verhaal….

het zal zeker zo zijn dat niemand zo gehecht is aan je huisje als jij!

als je er dan zo afstand van wil doen denk je dat zit wel goed….

maar omdat iemand anders daar niet zijn ziel en zaligheid in heeft gelegen

is het voor een ander niets meer als een gratis gekregen ding!

laat het lekker bij je zelf staan….er komt vanzelf zonder zo veel moeite te moeten doen….iets of iemand op je pad waarbij jij het gevoel hebt van jaaaa …daar zit het goed!

sterkte hoor!

gr marja

• Janny & Keimpe

Hallo Roos & Nancy,

Hier zijn geen woorden voor te vinden voor dit trieste verhaal.Wij weten wat het voor jullie betekent als je zo iets moois wil afstaan aan een ander en dan zo behandeld word.

.Denk er nog eens rustig over na.Wij hopen dat dit mooie huis ergens terecht komt waar men het wel kan warderen. Veel sterkte en liefs van Janny & Keimpe te Apeldoorn

• hannie

hallo Roos,jammer dat het zo is verlopen met het poppenhuis.

het was zo,n leuk plan,om het daar neer te zetten.Groeten Hannie

• anita(lelystad)

nou dat snap ik niet hoor

je zou toch juist superblij moeten zijn met zo een kado

en juist zo leuk voor de bewoners

ik snap de mensen vaak niet meer hoor

en wat een teleurstelling voor jullie

groetjes anita

• fantasyli

…. wat ondankbaar..

heel erg sneu voor je roos! en ook voor de gedane moeite van nancy

hopelijk komt het ooit nog ergens goed terecht