poppen op t.v.

• will werson

Hallo allemaal,

Vraagje, er is de afgelopen week een (stukje) programma op T.V. geweest over (poppenhuis) poppen die bijzonder waren gekleed, o.a. de bruidsjapon van

Prinses Mabel. Is er iemand die dit heeft gezien en weet je dan nog welk programma het was. Dan kan ik het misschien terug zien met uitzending gemist.

groetjes, Will Werson.

• jeffry

Hoi Will,

Ik weet niet welk programma het was. Maar je bedoelt waarschijnlijk de tentoonstelling van Victor&Rolf…….deze is nu in het museum te Utrecht.

Wellicht heb je hier iets aan.

Groetjes,

Jeffry

• Petra (Pooh)

Woon jij rond Utrecht soms?

Utrecht Rtv had een stukje schijnbaar over Victor & Rolf die de trouwjurk van Mabel hebben gemaakt. Het eindigd met een mooi poppenhuis, waar alle modepopjes in staan.

Ik heb puur gezocht voor je nav je vraag hoor, want in Zeeland heb ik geen Utrecht tv. (dus ik had het zelf ook niet gezien, nu wel dus) ;)

Wel hebben wij, en ik denk heel NL op de regionale zender wekelijks Regioned, daar zie je een samenvatting van alle hoogtepunten van regionale tv door heel NL.

Hier vond ik het stukje, je klikt eerst rechtsboven op de datum ‘dinsdag 25 november’. Helemaal onderaan in het rijtje zie je nu; Onderwerp; Tentoonstelling van Viktor & Rolf. Je hoort hem dan meteen starten, dus scroll je weer snel naar boven om het stukje te kunnen kijken.

http://www.regioned.nl/

Tentoonstelling van Viktor & Rolf.

Een rondleiding van een modestylist door het Centraal Museum in Utrecht. Want daar zijn namelijk verschillende creaties van de ontwerpers Viktor & Rolf te zien.

Groetjes Petra