Hallo,
Wie weet hoe ik schuimplastic netjes recht kan snijden en welke gereedschappen moet ik daarvoor gebruiken ??
Mijn idee is het om schuimplastic, na het snijden/knippen, te bekleden met stof.
groet Leigh.
ik weet dat je piepschuim netjes kan “snijden”met een platte witte kat batterij (met 2 pootjes die je omhoog kan zetten).
de pootjes verbind je met elkaar door een dun koperdraadje.hiermee kan je rafelloos door pieschuim snijden/smelten.
misschien lukt dat zo ook met schuimplastic?
anders met een scheermesje?
hop dat ik je heb kunnen helpen.
gr. wilma
wat wilma zegt werkt ideaal … je kan dan ook nog ijzerdraadjes in de plus en min pool drukken en deze weer verbinden met een koperdraadje …dan heb je meer brandruimte …
en anders het afbreekmesje …daar doe ik alles mee
leigh hou t kladblog deze week maar eens in de gaten want ik ga er een behoorlijk piepschuim project opzetten … allemaal met afbreekmesje gedaan ;-)
gr Edward
Leigh ik heb er een styroporsnijder voor, dat lijkt een soort pistool maar dan zit er een verwarmings element in en dan snij je alle figuren heel makkelijk in het piepschuim of isomo, zeker als je rond of ovaal wil snijden. Het smelt weg als het ware door de warmte.
Groetjes,
Bettie
www.popenhuisbeurs.be
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?