fimo vraagje

• will werson

Hallo allemaal,

Ik heb in oktober op de poppenhuisbeurs in Arnhem bij Angie Scarr fimo klei gekocht om bonbons te maken, ik kreeg 5 kleuren mee en het advies haar te mailen voor het recept van diverse kleuren chocolade.

Ik heb intussen al 4 mailtjes gestuurd, 3 naar Spanje en 1 naar de U.K. maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Is er iemand die het recept heeft voor chocolade, puur, melk en wit, ik wil zo graag aan de slag ermee.

Mijn dank is verpletterend.

groetjes Will Werson.

• adrie van der helm

hoi wil

ik heb een fimo boekje van vroeger daar staan bonbons in het is geen 1.12 maar daar heb ik de kleuren uitgehaald ik zal voor je inscannen en prive mailen het is een boekje van carla pont het heet fimo voor iedereen en er staat een nijlpaard en olifantje op de voorkant.je moet alleen natuurlijk ontwerpen 1,12 maken groetjes adriewill werson schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Ik heb in oktober op de poppenhuisbeurs in Arnhem bij Angie

> Scarr fimo klei gekocht om bonbons te maken, ik kreeg 5

> kleuren mee en het advies haar te mailen voor het recept van

> diverse kleuren chocolade.

> Ik heb intussen al 4 mailtjes gestuurd, 3 naar Spanje en 1

> naar de U.K. maar nog steeds geen antwoord gekregen.

> Is er iemand die het recept heeft voor chocolade, puur, melk

> en wit, ik wil zo graag aan de slag ermee.

> Mijn dank is verpletterend.

> groetjes Will Werson.

• ineke

in de P&M 59 staan heel veel bonbons van fimo. in nr 29 dacht ik ook.

gr. ineke z

• Marjo

Will,

als je met fimo'recepten' gaat werken, kijk dan goed uit. Fimo heeft namelijk in een jaar of drie haar kleuren enkele keren wat gewijzigd. Ik weet niet welke verpakkingen je bij Angie gekocht hebt. Als het de nieuwe kleuren zijn, dan zou ik je niet kunnen helpen en is ook de P&M misschien gedateerd.

Misschien gewoon wat chocolade kopen en dan zelf mengen tot de goede kleur? Dat doe ik meestal…

Groetjes en succes,

Marjo

www.marjocaris.nl