belettering

• wiena van mansom

Hallo allemaal,ik wil jullie wat vragen. Ik zie soms op poppenhuizen belettering staan ,b.v. Slager de Vries of babywinkel en dat staat dan op de winkelruit ,soms in blokletters ,maar ook in een mooi schrijfschrift en ik vraag mij af,hoe doen jullie dat!!!! Ik zou zo graag ook een naam op mijn antiekzaakje maken,heb al bij de winkels gekeken naar kleine letters,maar daar kom ik niet uit. Wie helpt?

Alvast bedankt Wiena.

• Riet

Hallo Wiena ik heb dat gemaakt op sheet voor de pc die velletjes kan je kopen .

Ik heb het gemaakt in psp doe je letter type en grote en afdrukken die vellen heb je bij de boekhandel en de ene kant is wat ruwer.

Groetjes Riet

• DutchRoyalMini.com

Hoi Wiena,

In onze webshop www.DutchRoyalMini.com verkopen wij kleine sierlijke lettertjes van hout. Er zijn zowel kleine alsmede hoofdletters en cijfers. Deze kun je op vele manieren bewerken. Kijk maar of je het wat vindt.

Groetjes, Arno

• crealenie

Ik heb op mijn winkelraam met plakletters van de kaarten stickers gedaan. Heb eerst een briefje eronder gemaakt hoe ik het wil verdelen en dat aan de binnenkant tegen het raam geplakt en daarna de sticker letters erop geplakt . Moet zeggen dat het best leuk staat.

Hier onder de link kan je kijken op me site hoe het eruit ziet.

http://www.crealenie.fiberworld.nl/winkelproject3.html

Gr lenie

• Mieke

Ik gebruik ook de stickervellen voor kaarten maken.

groetjes, Mieke