Esther en Arno,
Heeeeel hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine prinsje Vigo.
Geniet er lekker van.
Poppenhuisshop De MINI KlusserDutchRoyalMini.com schreef:
Heey lieverds Arno en Esther,
Dat er een prinsje onderweg was wist ik, maar hij is toch wel een dag of 10 of 11 te vroeg…. maar je kan de bevalling maar achter de rug hebben tenslotte.
Ik zal Esther als ze thuis is vast wel snel horen, maar eerst even haar rust en ook thuis is dat meteen erg druk. Heb het nu lekker close meegemaakt met mijn nichtje Loïs die morgen alweer 7 weken is.
Hoop dat jullie lekker gaan genieten van de kleine Vigo, leuke naam, lekker niet zo allerdaags.
Doe je Es de groetjes van me, ik heb een halve email in concepten staan, en is dus niet meer de deur uit gekomen. Lukte voor de operatie niet meer, dus die komt nog wel.
Nou papa Arno doe mama Esther de groetjes en een dikke knuffel, en als alles weer eens op orde is en wat regelmaat terug is, heb ik nog wel eens een opdracht voor Es voor een popje.
Dikke knuf Petra oh en ook felicitaties en groetjes van Peter.
Namens Esther en Vigo wil ik iedereen bedanken voor alle lieve en leuke reacties.
Als het goed is mogen beide zaterdag naar huis.
Verder wil ik Roos en Nancy complimenteren met hun Fairbanks aktie, echt fantastisch!
Zowel mijn moeder en Esther haar moeder hebben hun laatste dagen in een palliatieve instelling doorgebracht. Zowel de vrijwilligers en de mensen die daar werken doen echt fantastisch en zeer zwaar werk zowel lichamelijk als geestelijk.
Inmiddels heb ik Roos en Nancy gemaild dat ook wij ons steentje willen bijdragen om het huis nog mooier te maken. Dit is bijna onmogelijk want het ziet er al schitterend uit, maar toch.
Groetjes, Arno
Hallo Arno,
Ik vind je hier in deze topic, ik mail net nadat ik mijn email heb teruggestuurd, een nieuwe erachteraan.
Esther is niet ziek maar is mama geworden!! :-) En jij papa natuurlijk ;-)
Van harte gefeliciteerd allebei met kroonprinsje Vigo en ook onze hartelijke dank dat jullie in de eigen commotie rondom de geboorte nog tijd vinden om een goed doel te steunen! Zoals je al schreef, jullie hebben helaas jullie moeders verloren en met een zelfde instelling te maken gehad.
Geboorte en overlijden, daar krijgen we als mensen allemaal mee te maken maar nu geldt voor jullie het eerste, geniet maar van de kleine en hopelijk zijn ze allebei gauw en gezond weer thuis.
Groetjes Nancy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?