Beurs in Peize

• Kaats-Miniaturen-Bouw

Hoi allemaal,

Even een weetje voor jullie, zondag 30 november wordt weer “DE BEURS VAN HET NOORDEN” georganiseerd aan de Hereweg in Peize, Drenthe.

Specifiek voor alle poppenhuisliefhebsters..kom gezellig langs, het wordt in de sporthal gehouden. Vanaf 10.30 uur tot 16.30 uur en er staan tal van kramen, enne ik ben er ook met het Sinterklaasboek en de de Kerstbal met tafereeltje.

Hopelijk tot dan, groetjes Karin

• Ineke

Hai karin en ieder die dit leest,

Wij “Klein in het groot” / Mink en Ineke Dijkhuizen staan er ook.

We staan achter in de hal; tafel 13.

Er zijn weer een aantal aanbiedingen w.o.

Heel fijne badstof van 1,50 per lapje (40 x 20 of 30 x390 cm ) + een badzoutpakket van 3,50 per kaart, samen voor 4,00. verkrijgbaar in heel veel kleurcombinaties.

Verder natuurlijk de bekende themahoekjes, behang, weer heel veel (nieuwe) stofjes en band en kant en borduurstof.Verder hebben we de holle pompoentjes weer waar een lampje in kan, diverse seizoenartikelen enz.

lees binnenkort voor nog meer aanbiedingen.

groetjes, Ineke

• Marleen

jaaaaaa,nog even en dan is er eindelijk weer de gezelligste beurs van het Noorden!

Ik ben zeker van de partij,en kom zeker even bij jullie kraampjes snuffelen ;-)

Ik ben juist op zoek naar mooie stofjes w.o stofjes met roosjes en kerststofjes.

Dus ik ga dr van uit dat ik bij jullie wel weer zal slagen:-)

Tot 30 november!

Groetjes,Marleen

• Ineke

Hoi Marleen,

Van beiden heb ik nieuwe soorten in voorraad.

Groetjes, Ineke

• Marleen

Super ineke,ik kom zeker ff langs hoor ;-)

Groetjes,Marleen

• Hannah

Is er maar 1 sporthal in Peize?

• Agnes

Ja er is maar 1 sporthal in peize, zie het berichtje van kaais miniaturen

Groetjes Agnes