site en dakpannetjes

• Henk

Hallo Allemaal,

Al een paar maanden ben ook ik bezeten door het virus dat poppenhuis heet.

Tot nu toe ben ik alleen met het huis bezig dus de inrichting moet nog komen maar alleen al aan het huis heb ik mijn handen vol.

Van alle berichtjes, hier op dit prikbord, leer ik steeds iets nieuws en sinds kort heb ik dus ook alles op een site geplaatst zodat iedereen, die het leuk vindt, een kijkje kan nemen.

Kijk bijvoorbeeld hoe je goedkoop en eenvoudig dakpannetjes kan maken.

Ik blijf dit prikbord volgen en zal ook mijn vorderingen aan jullie tonen.

Groeten,

Henk

www.hetleidschehuys.come2me.nl

• Priegelwerk

Zeker een aanrader om te gaan kijken hoor!!

Ik heb net even gekeken en ben blijven hangen.Wauw! en die trapspijlen allemaal zelf gemaakt.

Ik ben onder de indruk!

Groetjes ANita (Priegelwerk)

• Leigh

Wat mooi om te zien en lekker gewaagd dat je aan de voor- en zijkant het huis gewoon groter maakt (zou ik ook doen en mooi gelukt) !!

Een meer milieuvriendelijke manier voor dakpannen kan ik niet bedenken, klasse !

groet Leigh.

• marianne

hallo Henk.

ook ik kom net van je site.

je spijlen zijn inderdaad super en klasse.!!.

ook al is het inderdaad erg veel werk,je heb wel eer van je werk!!

ga zo door en ook je tip van de dakpannen waren super.!!.

zo leert ieder weer wat bij simpel maar makkelijk en goed.

wens je suses met je poppenhuis en met je site.

groetjes van Marianne.

• adrie van der helm

hoi

jeetje wat een leuk idee ze zijn mooi gelukt de dakpannen .je moet alleen wel goed doorblijven eten goed exuus dus haha gr adrie

• astrid mols

wereldssssssssssss ,heb net een casco cameleon gekocht, dus je staat bij mijn favo's ;-)

groetjes astrid

• Annelies van der Ham

Wat een goed idee Henk, die dakpannen. Het wordt een erg mooi huis en je hebt werkelijk een enorm geduld en doorzettingsvermogen. Een Leids huis, uit mijn hart gegrepen als geboren en getogen Leienaar.

groet

Annelies

www.anneliesvanderham.nl

• fantasyli

wow wat knap allemaal zeg!!!

en wat een goed idee van de dakpannen. is ook lekker licht

• Carra

Wat een geduld Henk al die speiltjes met de hand te maken.Jouw werk ziet er echt geweldig mooi uit en wat een idee van die dakpannen,super

Mikado vind ik ook erg leuk, mooie site ook.

Ben erg benieuwd naar het eind resultaat

liefs

Carra

• jeanet

Geweldig idee van die dakpannen!! Wat een werk, vind je huis super mooi worden.

Dus voorlopig wordt er hier alleen nog maar afhaal gegeten :-) gekkigheid natuurlijk, maar ik ga de bakjes zeker bewaren nu!