3jarig bestaan Avontuur in Miniatuur

• Anita Brouwer

Goedemorgen,

Hebben jullie gezien dat Avontuur in Miniatuur alweer bijna3 jaar bestaat!

22 november is het feest en komt Loes Snoodijk de broodplank met kippen of boerenbont patroontje maken en zijn er vele aanbiedingen.

Neem ook eens een kijkje op de workshoplijst, er staan meerdere bekende namen op, zo komt Wim van Soest de veterschoenen maken en zijn bekende portefuille, brillenkoker en schooltas. Ook komt Angelique Hoekstra in Mei Poppenmaker Gepetto maken, een must voor de gene die pinokkio hebben. Heb je pinokkio nog niet geen probleem, deze kun je als je Gepetto komt maken bestellen incl. kledingpakketje. En ook voor de kippenkast en boerenbontkast van Loes Snoodijk zijn datum's geprikt.

www.avontuurinminiatuur.nl

Betty van Harte Gefeliciteerd je hebt in 3 jaar tijd toch maar een super leuke winkel opgebouwd!!

Knutselgroetjes, Anita Brouwer

• ans

hoi anita

gefeliciteerd met je 3jarig avontuur

ik had je een berichtje gestuurd voor het ruil project is dat niet aangekomen

het lijkt me leuk om het te doen

gr.ans

• Anita Brouwer

Hoi Ans,

het is niet mijn 3jarig bestaan hoor, het is van mijn poppenhuisvriendinnetje Betty zij is eigennaresse van Avontuur in Miniatuur. Ik ben alleen maar trots op haar wat ze in 3 jaar met haar harde werken heeft bereikt.

En ik heb inderdaad geen mailtje van je gehad over ruilen. Zou je het nogmaals willen sturen? Mijn adres is anitabrouwer@gmail.com

Knutselgroet, Anita Brouwer

• Petra (Pooh)

Betty, alweer drie jarig bestaan van ‘Avontuur in miniatuur’!

Gaat dat snel allemaal. Ik wil je hierbij van harte feliciteren, en je hele fijne festiviteiten toewensen.

groetjes Petra

• Joke

Hoi Betty,

Alweer drie jaar, wat is dat snel gegaan!!

Hartelijk Gefeliciteerd met je prachtige winkel, en dat je nog maar vele jaren door mag gaan!!

Groetjes van Joke