Opbergen DHN

• Elma

Hallo poppenhuisvriendin,

Ik ben benieuwd wat voor systeem jullie gebruiken om de DHN op te bergen?

Ideeën zijn welkom. Op dit moment zijn het bij mij allemaal losse nummer die overal en nergens een plekje hebben. Ik weet dat er een verzamelband bij de DHN te verkrijgen is, maar 17,95 om 10 nummer op te bergen vind ik redelijk aan de prijs.

Hebben jullie deze band wel laat dan weten of hij wel of niet bevalt.

Alvast bedankt

Groetjes Elma.

• ineke

hallo elma ik heb ze gewoon in van die tijdschriftenhouders staan. die zijn eigenlijk alleen voor grote bladen maar gaat prima.

gr. ineke z

• Ria

hallo Elma

ik heb ordners bij de Action gekocht en plastic insteek hoesjes gekocht ook heel goedkoop bij de Action dan kun je ze ook netjes bewaren en kost niet zo veel

groetjes Ria

• Suzanne

Ik heb ze ook gewoon in leuke (stevig) kartonnen tijdschrifthouders staan, werkt prima. Suzanne

• rina

ik heb ze in de laden boxen a5 formaat heerlijk er gaan er tien in een la, je weet wel van die plastic te koop bij xenox gr. rina

• rina

ik vergeet nog iets, ik heb nu ook bij xenox een ladenbox gekocht met 5 laden de groten van a4 ,erin voor de p m heerlijk de banden vielen uit elkaar gr. rina

• klara

Ik heb op mijn hobbykamer een kast staan van Leen Bakker en de bovenste 3planken zijn voor mijn verzameling P/Men DHN.Staat keurig geordend op volgorde ,behalve als ik er een paar tussen uit haal voor te knutselen:)