Marktplaats

• Thea

Was weer eens even op marktplaats, daar staan hel veel leuke dingen op maar………..veel artikelen moet je op bieden. Als je nog niet zo goed op de hoogte bent van de waarde van dergelijke artikelen maakt dat het kopen op marktplaats erg moeilijk, mensen zouden er wat meer prijzen bij moeten zetten wat het voor beginners in deze hobby (verslaving) wat makkelijker maakt zich in te lezen en te kopen. Mischien iets om over na te denken, het valt mij trouwens op dat de markt hiet op startpagina veel minder aanbiedingen heeft. Dit was iets wat ik even kwijt wilde.

• Annemarie

Zelf zet ik regelmatig zelfgemaakte poppenhuisfreubels te koop op marktplaats en op de marktpagina hier. Zelf vind ik dat op marktplaats veel gebruik wordt gemaakt om bv de euromini's aan te bieden, waardoor er een heel groot aanbod is. Dat gebeurt hier niet, waardoor het naar mijn inzicht lekker overzichtelijk blijft en je lekker kunt “neuzen” bij alle advertenties.

• monique

hoi Thea.

Ben het helemaal met je eens! Ik kan mij bij grote dingen het bieden wel voorstellen, maar bij al die kleine frutsels niet. Vaak staat er bij grote dingen bieden vanaf…. heb ik ook geen moeite mee want dan weet je ongeveer een prijs. Ik haak af als er staat; bieden. Jammer dan, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Noem je prijs denk ik dan, want ze weten best wel wat ze er ongeveer voor willen hebben, en dan bepaal ik wel of ik dat er voor over heb.

Groetjess Monique

• ineke

ben ik mee eens. zet er dan bij:bieden vanaf, zodat je ongeveer weet wat ze willen hebben.

ik kijk eigenlijk alleen op vraag en aanbod omdat daar altijd wel leuke dingen op staan.

marktplaatst is veel te onoverzichtelijk met die eurodingen.

gr. ineke z

• Thea

Ben toch blij dat ik niet de enige ben die er zo overdenkt, bedankt dames