September

• Tineke

http://members.chello.nl/~h.oudekerk01/

Hallo allemaal.

Ik heb weer vijf nieuwe boekjes op mijn web-site staan.

groetjes Tineke

• ineke

hoi tinneke, ik krijg nog de augustusboekjes? ben ik te vroeg?

gr. ineke z

• Elly

Als je op de boekjes linksboven klikt dan komt het helemaal goed.

Bedankt Tineke!!

groetjes, Elly

• Conny v/den Dungen

Zo dat is gaaf !!

Liefde werk en oud papier, word niet vaak beloond.

Maar ik ben je dankbaar, bedankt voor al je werk Tineke.

groetjes xx conny

• ineke

dan doe ik toch iets fout. onder de boekjes staat ook: augustus.

tinneke evengoed hartstike bedankt dat je de boekjes met ons wilt delen!

gr. ineke z

• Tineke

Ineke,

Als je de website opent, staat daar dan Leeskamer Augustus, of Leeskamer September?

In het laatste geval ga door zo niet dan moet je de Cache van je browser legen.

Op een Mac doe je dat heel eenvoudig in de voorkeuren van SAFARI.

Bij andere computers weet ik het niet.

Als er September staat en je klikt rechts dan ga je naar de boekenkast.

Op dit moment staan daar onderin de kast 2 blokjes met boeken. Die voor Juli en die van Augustus. Daarboven staan (horen te staan) 5 verschillende ruggetjes die elk linken naar een filmpje en daarbij weer naar de download link.

Dat zijn de September boekjes.

Mail me maar als het niet werkt.

Groetjes Tineke

h.oudekerk01@chello.nl

ineke schreef:

>

> dan doe ik toch iets fout. onder de boekjes staat ook:

> augustus.

> tinneke evengoed hartstike bedankt dat je de boekjes met ons

> wilt delen!

> gr. ineke z

• Petra (Pooh)

Ik kreeg gisteren steeds dezelfde, dacht ach morgen maar proberen, zal wel druk zijn of zo…

Wat ik ook doe, net als gisteren, krijg ik dezelfde boekjes… zal augustus zijn….

Juli zie ik niet, laat staan september.

Ik kom op september, dan krijg ik een filmpje van QuickTime Player, dan staat er voor de boekjes te downloaden, klik hier… en dan kom ik in een PDF file, dat telkens hetzelfde is… met de katjes er op.

http://members.chello.nl/~h.oudekerk01/Leeskamer_september/Bieb.html

(kies ik hier rechts, boekjes)

Dan kom ik hier in de kast, nog steeds september en 4 vakken boeken;

http://members.chello.nl/~h.oudekerk01/Leeskamer_september/Kast_2.html

Vervolgens maakt het niets uit of ik linksboven of rechtsonder of waar dan ook klik, ik kom steevast hier uit: met bovenin boek Le chat botté, ofwel dus de gelaarsde kat…. er staat september, maar ook augustus…..

http://members.chello.nl/~h.oudekerk01/Leeskamer_september/Werkplaats21_files/Augustus.pdf

Cache legen…dan ben ik ook al mijn ingevulde wachtwoorden kwijt dat is zo zonde, nu zo gemakkelijk… daarom laat ik dat zo staan. IE heeft de naam cache niet, maar browsegeschiedenis. Ik werk in Vista.

Te vinden; >Extra >Opties >Algemeen >Browsegeschiedenis >verwijderen.

Heb je voor mij de link direct naar de boekjes?

groetjes Petra

• mini-plusser+

Allereerst bedankt voor het delen van deze boekjes - de mini-boekenkast/kamer komt zo wel lekker vol.

Was voor mij ook even zoeken - maar toen ik op 1 van de “printjes” klikte kreeg ik de september boekjes wel.

De link is verbonden met de augustus boekjes denk ik zo ????

Succes ermee

mini-plusser+

• Ada

Tineke super , weer heel erg bedankt voor de leuke boekjes, mijn kinderbieb raakt al aardig vol.Groetjes Ada

• Tineke

Internet browsers bewaren eenmaal geopende pagina's in een stukje geheugen. dat is de Cache. De reden dat ze dat doen is dat je een tweede keer de pagina dan veel sneller opent.

Het vervelende is dat dit wel eens het bekijken van een geupdate site kan verzieken.

De Cache legen (ik heb geen idee waar dat bij IE zit, zou trouwens aanbevelen Firefox te gebruiken die is sneller en veiliger) heeft niets te maken met wachtwoorden. Die worden opgeslagen op je eigen computer d.m.v. Cookies Het zijn die cookies die maken dat websites van bedrijven je herkennen als je er weer terugkomt.

Browser geschiedenis is gewoon een lijst van de pagina's waar je geweest bent de laatste tijd. en dankzij de Cache worden die pagina's dan weer sneller geladen dan anders.

Ik heb de hele website nog eens nagelopen en ook nog eens opnieuw geupload naar de server voor alle zekerheid en ik verzeker je dat alle links werken (zeker nu)

Tineke