Antwerpse poppenhuisbeurs

• Greet

Ik ben dringend op zoek naar standhouders voor de Antwerpse poppenhuisbeurs,

laat me nu niet allemaal in de steek aub.

Als we de benzine en dieselprijzen in acht nemen is het ook wel leuk wanneer we een keertje niet zo ver moeten rijjden om een poppenhuisbeurs te bezoeken voor de prijs van de benzine kunnen we wel enkele miniatuurtjes kopen.

Groetjes Greet

• Petra (Pooh)

Hoi Greet,

Hoop dat het je allemaal lukt, alleen die brandstofprijzen, moeten de standhouders zelf natuurlijk ook betalen…

Niks kan op tegen een gezellige beurs, maar ik snap wel dat er toch wel ‘kiet’ of ‘even’ gespeeld moet worden, anders zijn de kosten voor hen niet te doen.

Niet alleen brandstof, vaak ook hotelkosten.

Antwerpen is voor ons ook het dichtste bij, want buiten brandstof hebben we hier ook nog de enige toltunnel die Nederland ‘rijk’ is…

Voor ons is dus via internet/post het voordeligste. Maar meestal bezoeken we lek half jaar wel een beurs, en koop ik alles in eens wat nodig is.

Helaas zal ik ook zo het nu er naar uitziet niet van de partij zijn begin oktober, dan heb ik weer een operatie/opname.

Hoop dat er meer Belgische en brabantse standhouders komen naar jullie, zo houdt je het in eigen omgeving.

Misschien wil Heesch bv eens komen? Miranda Artz, Silly sisters, en Bettie, lommels hoekje, etc. Deze winkel in Eindhoven bv; http://www.verspaget-poppenhuizen.nl/

Denk ook aan creatiefwinkels met materialen, en bv scrapbook, allemaal goed voor onze hobby! En miniberenmakers… stoffenwinkels…

Je kunt het breder pakken qua stands, en qua afstand dichterbij, meer echt België en grensprovincies van NL houden, dan hoeft men niet ver te rijden, en heb je een unieke beurs!!!

Veel succes.

groetjes Petra